صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / بابلسر / ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در بابلسر مازندران

ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در بابلسر مازندران

1310
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10436
زمین
500 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در بابلسر مازندران

 

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت یکایک همراهان عزیز املاک البرز؛

اگر به خاطر داشته باشید، در صحبت های قبلی، در رابطه با یکی از مزایای خرید ویلا در شمال، اشاره کردیم.

امروز قصد داریم در مورد یکی دیگر از مزیت های این خرید، که از دسته سرمایه گذاری های پر سود به حساب می آید، سخن به میان آوریم.

از آنجایی که ویلا در منطقه ای دور از محل زندگیتان می باشد و در واقع خانه ی دوم شما محسوب می شود، با اندکی تامل به این موضوع پی می برید که شما تمام روز های سال را در آنجا نمی گذرانید؛ مثلا ممکن است تنها آخر هفته ها یا یک سری تعطیلات ویژه به ویلای خود در شمال سری بزنید و اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

پس نتیجه می گیریم که بیشتر روز های سال، این منبع سرمایه ی گذاری تهی از شخص شما و خانواده ی محترمتان می باشد. بنا بر این شما می توانید در روزهایی از سال ویلای خود را اجاره بدهید و از آن طریق کسب در آمد کنید.

این یعنی خرید ویلایی در خطه ی سرسبز و زیبای شمال کشور، نه تنها سرمایه گذاری کم ریسک و در عین حال پر سودی را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه علاوه بر آن منبع در آمد بسیار خوبی برای شما نیز می باشد. 

پس همین حالا تصمیم بگیرید.

ویلایی 220 متری که در زمینی به مساحت 500 متر مربع بنا شده است، دارای 3 اتاق خواب می باشد و یکی از این خواب ها به صورت مستر است. این بنا که در سال جاری 1399، واقع در منطقه ی سرسبز عربخیل، استان مازندران، به صورت دوبلکس می باشد.

جالب توجه است که بدانید؛  در گذشته های خیلی دور، مردمی تحت عنوان عرب وارد این منطقه شدند. در زبان تاتی مازندرانی، عرب به معنی گاومیش دار می باشد. عرب خیل روستایی بسیار سرسبز  از توابع بهنمیر شهرستان بابلسر، استان مازندران می باشد.

از امتیازات بسیار ویژه ی این بنا می توان به برخورداری از استخر اشاره نمود. 

نصب انشعاباتی نظیر؛ گاز، برق و آب نیز از دیگر امتیازات این ویلای دوبلکس می باشد.

این ویلای دو طبقه دارای تراسی رو به منظره ی جنگل و کوهستان می باشد. در حیاط این بنا نیز علاوه بر آلاچیق، از باغچه کاری و درخت کاری بسیار زیبایی بر خوردار است.

این ملک با ارزش که دارای درب ضد سرقت، جهت امنیت شما، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی، هالوژن هایی در سقف، جهت نور پردازی می باشد، از سندی تک برگ بهره مند است و به دو صورت نقد و اقساط قابل پرداخت می باشد.

  چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس در شمال کشور را دارید، کلیک کنید.

من و تیم کار توانمند املاک البرز، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان گرانقدر می باشیم.   

                                                                                                            مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر 

 سروران گرامی همراهان املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا دوبلکس استخردار درشهرک واقع در شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا در مناطق رویایی شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه ی شما سروران می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئول و پر تلاش املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس استخردار جنگلی، با چنین موقعیت مکانی، سرکار خانم شاکری  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09114660640 تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا از دم قسط در شمال                                         مشاهده و خرید ویلا ساحلی در استان مازندران

کد ویلا: 190  


محدوده آدرس: عرب خیل
  • جستجو: 10436
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه