صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس با سیستم هوشمند جکوزی دار چمستان

خرید ویلا دوبلکس با سیستم هوشمند جکوزی دار چمستان

879
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10341
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس با سیستم هوشمند جکوزی دار  چمستان 

 

سلام دوستان عزیزم؟

امیدوارم حال و هوای این روزاتون عالی باشه و درست لحظه ای که فکرشو نمی کنید، خدا قشنگترین معجزشو نشونتون بده.

عزیزان دلم؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دلیل اینکه شمار ساخت و ساز ها، معاملات املاک و به طور کلی تمام فعالیت های مربوط به مسکن و زمین و ویلا، روز به روز که نه بلکه ثانیه به ثانیه در حال افزایش می باشد، چیست؟

 از مهم ترین دلایل رشد صعودی معاملات مربوط به املاک ، میتوان به مبحث سرمایه گذاری اشاره کرد، چرا که سرمایه گذاری در املاک  علاوه بر سود بسیار کلانی که در طولانی مدت عایدتان می کند، از ریسک بسیار کمی نیز برخوردار است.

پس اگر قصد سرمایه گذاری دارید، با ما همراه باشد تا امروز ویلایی فول امکانات را در منطقه ی دنج و زیبای استان مازندران معرف حضور گرمتان کنیم.  

 ویلایی به مساحت 200 متر مربع واقع در روستای سرسبز و با صفای باری کلا، که از توابع بخش چمستان -استان مازندران- به حساب می آید، در زمینی 250 متری، به صورت دوبلکس بنا شده است. این ویلای تازه ساخت که دارای دو طبقه می باشد، از سیستم هوشمند بهره مند است، که این از بزرگترین و مهم ترین ویژگی  این بنای ارزشمند به شمار می آید. ملک جنگلی، با برخورداری از یک تراس که منظره ی آن نیز رو به جنگل می باشد، از امتیاز ویژه ای چون؛ جکوزی برخوردار می باشد. 

نمای بیرونی از جنس سنگ می باشد، که نور پردازی ویژه، بر زیبایی نما افزوده است. همچنین این بنا از حیاط سازی و باغچه کاری بسیار زیبا و خاصی نیز بهره مند است که برای شما بسیار لذتبخش و دلپذیر خواهد بود.  این ویلای لاکچری در بر دارنده ی 3 اتاق خواب می باشد که یکی از این اتاق ها به صورت مستر مس باشد. 

از امکانات خانه لازم است به انشعابات آب و برق و گاز، سرویس های بهداشتی به دو صورت ایرانی و فرنگی، کابینت های زیبا و مرغوب در آشپزخانه، لوستری لوکس جهت نورپردازی فوق العاده ی محیط خانه و همچنین درب ضد سرقت، به منظور حفظ امنیت و آسایش شما عزیزان، اشاره کرد. 

این ویلای دوبلکس جنگلی، به همراه سندی تک برگ، به دو شیوه ی نقد و اقساط در اختیار شما قرار می گیرد.

 چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال را دارید، کلیک کنید.

من و تیم توانمند املاک البرز، آماده ی خدمت گزاری به یکایک شما سروران با ارزش هستیم. 

مشاهده و خرید ویلا جکوزی دار در شمال

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس جکوزی دار در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در مناطق شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان کوشا و فعال املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس جنگلی جکوزی دار، در مکانی این چنین  سرسبز و آرام، سرکار خانم تهرانی  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09199658148 تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا سنددار در مازندران                                                         مشاهده و خرید ویلا جنگلی در شمال

کد ویلا: 156


محدوده آدرس: جاده نور باریکلا
  • جستجو: 10341
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه