صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخر دار در مازندران

خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخر دار در مازندران

926
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10206
زمین
350 متر مربع
بنا
430 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا تریبلکس جنگلی استخر دار در مازندران

 

 مردم عزیز کشورم، ایران سلام.

سلامی به گرمی وجودتان، به گرمی نگاهتان و و به گرمی لبخندتان، که آرزوی بنده ی حقیر، مگر جز این است که وجودتان سلامت، نگاهتان شاهد لحظه های خوش و لبخندتان همیشه بر لبانتان جاری! 

آنچنان با تمام وجود، آرامش و لحظه هایی پر از شادی برایتان آرزو میکنم که ثانیه به ثانیه ی عمرتان سرشار از حال خوب شودinnocent.

امروز بر آن شدیم که من باب مسئله ای که این روز ها مورد بحث همگان واقع شده است، با هم گپ و گفت کنیم. مسئله ای که یه جورایی دغدغه به حساب می آید. اینکه چه آینده ای در پیش داریم؟ اینکه آیا در این شرایط می توانیم سرمایه گذاری کنیم؟ چگونه سرمایه گذاری کنیم؟ آیا این سرمایه گذاری می تواند سود آور باشد؟

و اینجاست که من و تیم املاک البرز، خود را موظف میدانیم که شما را به خرید زمین یا ویلایی دعوت کنیم. چرا که این روزها از بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود. پس با ما همراه باشید. 

در این لحظه میخواهم یک ویلای ویژه و لاکچری را خدمت دوستان عزیزم معرفی کنم؛

ویلایی تازه ساخت، که در سال جاری به پایان کار رسیده است، واقع در روستایی سرسبز و با صفا، از توابع استان مازندران می باشد. بنایی 350 متری در زمینی به مساحت 430 متر مربع، که به محض ورود، شاهد حیاط سازی فوق العاده ی آن خواهید بود. این بنای با ارزش از دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت، به منظور حفظ امنیت شما و خانواده ی محترمتان و درب ریموت دار نیز جهت سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه شما، بهره مند است. همچنین برخورداری از آیفون تصویری بسیار مدرن و کنتور اختصاصی آب و برق و گاز از امتیازات این ویلای اوکازیون به شمار میرود.

بنده در حال معرفی ویلایی تریبلکس، دارای 5 اتاق خواب که به صورت مستر می باشد و تراسی وسیع در این بنای 3 طبقه، که از آن منظره ای شاهکار از جنگل و روستا قابل مشاهده است، از امکاناتی نظیر آلاچیق، باربیکیو و از همه مهم تر استخر سر پوشیده برخوردار می باشد.

نصب کابینت های مدرن و آیینه کاری بر روی دیوار، داخل ویلا و آب نما در محوطه، خبر از قدرت سلیقه ی سازنده ی این بنا می دهد. این ویلای جنگلی، با نمایی از سنگ، دارای لوستری لوکس و نورپردازی فوق العاده ای می باشد.

دوستان خوبم؟ چنین ویلای تریبلکس و استخرداری، با تمامی امکانات، با سند تک برگ و مجوز ساخت، به صورت اقساطی در اختیار شما سروران قرار میگیرد.

 من و تیم فعال و پر تلاش املاک البرز، آماده ی خدمت گزاری به شما عزیزان هستیم.

جهت مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

و اگر قصد خرید ویلا لوکس در شمال کشور را دارید، کلیک کنید.

چنانچه شما عزیزان، قصد خرید ویلا تریبلکس استخردار در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این  مناطق فوق العاده دنج و زیبا را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم فعال  املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه شما سروران گرانقدر می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئول و پر توان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای تریبلکس استخردار در منطقه ای جنگلی، سرکار خانم کیان می باشد، که شما می توانید به صورت مستقیم، با شماره 09119193891 تماس حاصل فرمائید. 

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال                                                      خرید ویلا جنگلی در مازندران

کد ویلا: 124


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 10206
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه