صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا استخردار 4خوابه در نور

خرید ویلا استخردار 4خوابه در نور

924
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،850،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10204
زمین
385 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا استخردار 4خوابه در نور

 

 ممنون که تیم املاک البرز را دنبال می کنیدwink.

آیا میدانستید سرمایه گذاری در ایران بسیار سود آور است؟ به ویژه اگر این سرمایه گذاری در شمال کشور انجام گیرد، یا اگر بخواهیم درست تر بیان کنیم، بر ملکی در شمال کشور انجام گیرد. شاید بپرسید چرا؟! 

چون که ملک و املاک این امکان را فراهم می کند، که در درجه ی اول، سرمایه را حفظ و به مرور زمان سبب افزایش ارزش آن شود. به این منظور که؛ ویلا، زمین، مسکن و یا به طور کلی، املاک، هم مصرفی است و هم با گذر زمان، ارزش و قیمت آن نیز افزایش می یابد.

از جمله مزایای سرمایه گذاری در بازار املاک این است که؛ 

_ میتوانید از ثبات سرمایه ی خود، اطمینان حاصل فرمائید.

_ در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری، جهت حفظ سرمایه، از ریسک کمتری برخوردار می باشد.

_ جزو سرمایه گذاری های بلند مدت به حساب می آید.

_ این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند، که از طریق آن درآمد زایی کنید، برای مثال؛ رهن، اجاره، ...

 پس بایید؛ 

همراه با ما وارد بنایی شوید که استخری سرباز در حیاط آن واقع شده و اطراف آن را باغچه و درختچه هایی در بر گرفته اند، که بر زیبایی این ویلای جنگلی میافزایند. این ویلای دوبلکس 300 متری در زمینی با مساحت 385 متر مربع، واقع در شهرکی تهرانی نشین، در همین سال جاری به مرحله ساخت رسیده است. 

تراسی در طبقه ی دوم این ویلای لوکس وجود دارد، که لذت منظره ای رو به جنگل و همچنین رو به روستا را برای شما عزیزان دل به همراه می آورد. این ملک با ارزش در بر دارنده ی امکاناتی نظیر؛ آلاچیق، دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت، جهت حفظ امنیت شما و اموالتان، درب ریموت دار و کنتور اختصاصی آب و برق و گاز، به منظور تامین آسایش و رفاه شما سروران می باشد. این ویلای لاکچری، 4 خوابه می باشد و خواب ها به صورت مستر می باشد.

لازم به ذکر است که؛ سرویس بهداشتی به دو صورت ایرانی و فرنگی می باشد. نمای این بنا با سنگ کار شده است، داخل ویلا نیز با کاغذ دیواری، لوستری لوکس و نور پردازی شاهکار مزین شده است. این رو هم بدونید که در آشپزخانه ای این بنا از مدرن ترین و زیبا ترین نوع کابینت استفاده شده است. 

این ملک ارزشمند سند دار می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این ویلای لاکچری و مدرن به صورت اقساطی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی در شمال کشور را دارید، کلیک کنید.

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا استخردار در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق، با طبیعتی بکر را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئولیت پذیر و توانای  املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای استخردار  در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم صوفی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09119217892  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در مازندران                                                                  مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

کد ویلا: 122


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 10204
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه