صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویژه ویلا تریبلکس در سعادت آباد نور

فروش ویژه ویلا تریبلکس در سعادت آباد نور

527
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9066
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا تریبلکس در سعادت آباد نور

 

دوستان خوبم سلام؛

نوع دیگری از ویلاها مربوط به ویلاهای سه طبقه میباشند ویلاهایی که با ساختار فلت - نیم پلوت و دوبلکس متفاوت هستند و به نوعی از گروه ویلاهای مدرن(خرید ویلا مدرن) نیز نامیده می شوند، سوی صحبتمان امروز در رابطه با ویلایی است که لاکچری و تریبلکس می‌باشد با ما همراه باشید تا با این ویلای زیبا و خوش بنا آشنا شوید.

🔲 فروش ویژه یک دستگاه ویلا  تریبلکس🔲


ویلای تریبلکس دارای ۳۰۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای ساخت در سه طبقه می باشد این ویلا چهار خوابه میباشد به صورت مستر با وان جکوزی و سونا خشک.

از بارزترین امتیازات این ویلای تریبلکس محل ساخت این ویلا می باشد که این ساختمان در منطقه برند سعادت آباد حومه نور واقع در مازندران بنا شده است کلیه مجوزات و الزامات لازم برای دریافت انشعابات را دریافت نموده و دارای سند تک برگ عرصه و اعیان می باشد و امتیاز دیگر این ویلای تریبلکس؛ ویوی ابدی آن به کوه و جنگل می باشد.

مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر

در نمای جلوی این ویلا؛ تراس بزرگ تعبیه شده است که رو به جنگل بوده و ویوی ابدی و تماما جنگلی و سرسبز را از بالای این تراس برای همیشه قابل مشاهده می باشد برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به جنگل می باشند و گرایش بیشتری به منطقه جنگلی دارند خرید ویلا در منطقه برند سعادت آباد را بهشان پیشنهاد می کنیم که این ویلا به دلیل سه طبقه بودن و ارتفاع بالایی که دارد  از این منظره به طور همیشگی قابل مشاهده و بهره مند خواهند شد.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در شمال

لازم به ذکر است که با خرید ویلا تریبلکس در سعادت آباد اکثراً به صورت مجموعه و یا شهرکی می باشد و این ویلا نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در شهرکی مجلل و با رعایت ساخت و مهندسی سازی شده در محوطه شهرک جای گرفته است این ویلا در گروه خرید ویلا لوکس قرار می گیرد.

 

اطلاعات و مشخصات این ویلای تریبلکس در سعادت آباد بطوره خلاصه:

💢 ۳۰۰متر زمین 

💢 ۳۰۰متر بنا

💢 ۴خواب ( مستر به همراه وان جکوزی) + سوناخشک 

💢 سند تک برگ عرصه وعیان💥💥💥

💢 انشعابات نصب آب 💧 برق ⚡ گاز🔥

💢 تراس بزرگ رو به جنگل 🌴

💢 ویو ابدی 👀

💢 سقف کناف.نورپردازی فوق العاده شیک💥

💢 کابینت ممبران..دوتا آشپزخانه

💢 کمد دیواری ..سیستم گرمایش پکیج

💢 حیاط سازی شیک .. کف سنگ شده

💢 ویو جنگلی 

💢 شهرک کاملا تهرانی نشین 💥

💢 نگهبانی ۲۴ ساعته بادوربین مداربسته👮‍♂️

💢 با بهترین متریال ساخت 👌👌

💢 فیلم از اول ساخت موجود میباشد💥

💢 شهرکی..باویلاهای لوکس ⚡⚡

📍 سعادت اباد

 برای ثبت درخواست مشاوره در رابطه با این ویلا به راحتی می توانید دکمه آبی رنگ کنار همین صفحه را بفشارید تا در اسرع وقت کارشناسان البرز ویلا با شما تماس برقرار نمایند و یا اینکه با مشاور تخصصی خانم کیان با شماره ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱ تماس برقرار نموده و به طور مستقیم از اطلاعات روز این ویلا برخوردار شوید و یا اینکه به صفحه تماس با ما در وب سایت مراجعه نموده و با یکی از شماره های پشتیبانی سایت تماس برقرار نمایید.

کد۱۰۳


محدوده آدرس: جاده نور | منطقه برند سعادت آباد

ویلاهای مشابه