صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس ساحلی

خرید ویلا دوبلکس ساحلی

867
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18255
زمین
230 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس ساحلی

 

 با سلام خدمت سروران گرامی، امیدوارم حالتون خوب باشه، اگر قصد خرید ویلا در محمودآباد را دارید، ما در این آگهی، قصد معرفی یک ویلا با نمای سنگ با بهترین متریال در شهر ساحلی محمودآباد را داریم، پس ما را تا انتهای این آگهی همراه کنید.

امکانات کلی این ویلای دوبلکس ساحلی در محمودآباد

ویلا در سازه دوبلکس

در شهرک برند

230 متر مربع مساحت زمین

160 متر مربع زیر بنا

3 اتاق خواب که 2 اتاق آن به صورت مستر

 حیاط سازی خیلی شیک

نما سنگ

استخر دار

انشعابات لازم نصب

 در نزدیکی جاده

ویلا ساحلی در شهر توریستی محمودآباد

اسناد و مدارک کامل

و....

امکانات ذکر شده در متن فوق جزو امکانات کلی این ویلای دوبلکس ساحلی می باشد، باید بدانید که این ویلای ساحلی استخر دار می باشد، و برای آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال هستند، این ویلای دوبلکس گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، این ویلا نوساز در سال 1400 کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است، از این سوی کنتور آب، برق، گاز نصب و آماده ی بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

استخر در حیاط، کف سرامیک، نمای سنگ، سازه ی دوبلکس و گل و گیاهان زینتی در حیاط و... زیبایی این ویلا را دو چندان نموده است، که باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد، پیشنهاد مشاورین مجرب البرز، بازدید از این ویلای ارزنده می باشد.

فروش این ویلا فول امکانات، در منطقه ی ساحلی و در شهرکی با امنیت بالا و با سازه ی مدرن و.... نسبت به دیگر ویلاها در رده ی بالا قرار دارد، این ویلای ساحلی از نوع شهرکی می باشد، پس از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا امنیت و حریم خصوصی ویلا و شهرک توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شوید، با خرید ویلا شهرکی امنیت را نیز خریداری می کنید.

 همانطور که اشاره کرده ایم، این ویلا دارای متراژ زمینی به مساحت 230 متر و 160 متر زیر بنا به همراه 3 اتاق خواب با امکانات کامل می باشد، کف سرامیک، درب ضد سرقت، پنجره دوجداره، نما سنگ، ویلا رو به ویو همیشگی و ابدی به زیبای شهر محمودآباد، استخر در حیاط و... از تجهیزات این ویلای دوبلکس ساحلی می باشد، شما با خرید ویلا ساحلی در هر زمان که بخواهید می توانید به سواحل نیلگون خزر دسترسی داشته باشید، و از تماشای دریا آرامش بگیرید.

هدف خرید ویلا در شمال برای هر کسی متفاوت می باشد، عده ای به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند، و عده ایی ویلایی را خریداری می کنند تا تعطیلات و آخر هفته خود را در جای دنج سپری کنند، اگر در حین معامله و قبل از خرید و... نیاز به مشاوره دارید، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز مراجعه کنید، و اطلاعات لازم را بدست آورید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 18255
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه