صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ جاده دریای محموداباد

فروش ویلا باغ جاده دریای محموداباد

1140
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد واقساط
جستجو 18322
زمین
400 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ جاده دریای محمودآباد

 

 اکثر افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند، بیشتر به شمال کشور و به ویلا باغ علاقمند می باشند، زیرا تماشای طبیعت شمال، سکونت در ویلایی با حیاطی بزرگ با درختان و گل و گیاهان و... حس خوبی را منتقل می کند، ویلایی که امروز قصد داریم به شما سروران گرامی معرفی کنیم، ویلا باغی در جاده دریای محمودآباد می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای فلت بیشتر آشنا شوید.

ویلاهای فلت جزو قدیمی ترین سازه ها می باشد، این نوع ویلاها برای افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستند، پیشنهاد مناسبی می باشد، زیرا هزینه ساخت این نوع ویلاها کمتر از هزینه ساخت ویلاهای دوبلکس یا نیم پیلوت و تریبلکس می‌ باشد، این ویلا باغ دارای 40۰ متر زمین و 150 متر زیربنای آن می باشد که دارای 3 اتاق خواب با طراحی داخلی بسیار زیبا در محمودآباد جاده معروف، خط دریا کلوده بنا گردیده است.

برای مشاهده و خرید ویلا باغ روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای فلت دارای سند تک برگ می باشد و از نظر موقعیت مکانی در یکی از مناطق معروف جاده دریا که بین آمل و محمودآباد می باشد، واقع شده است، باید بدانید که در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه ای می توانید خود را به دریای محمودآباد برسانید، و همچنین به طبیعت و مناطق گردشگری آمل، محمودآباد و چمستان دسترسی داشته باشید و نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا فلت روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاهای موجود در سایت ویلا البرز را مشاهده کنید.

نمای بیرونی این ویلا باغ از سنگ می باشد، سنگ مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی هوای شمال دارد، و همچنین زیبایی ویلا را دوچندان می کند، این ویلا باغ در سال 1399 ساخته شده است، سند آن به صورت تک برگ می باشد، که شما عزیزان پس از معامله می توانید برای انتقال مالکیت اقدام کنید،

خرید ویلا سند دار در شمال دغدغه ی اکثر متقاضی خرید ویلا در شمال می باشد، زیرا امنیت و قانونی بودن ساخت ویلا از ارکان های مهم ویلا می باشد، و نیز این ویلای فلت با دریافت مجوزات و پروانه ساخت قانونی، تمامی انشعابات از جمله آب و گاز را دریافت نموده است.

این ویلا باغ دارای استخری در محوطه ی حیاط می باشد، که شما عزیزان هر زمانی که اراده کنید، می توانید از استخر استفاده کنید، این ویلا باغ علاوه بر استخر دارای درختان مرکبات و باغچه کاری زیبا می باشد، که شما می توانید با قرار دادن میز و صندلی های اسپرت در حیاط، محیط عالی برای گذراندن اوقات فراغت مهیا کنید و نهایت لذت را ببرید.

این ویلا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد، و همچنین شرایط فروش ویلا بصورت نقد و اقساطی می باشد، شما می توانید برای پرداخت هزینه ی این ویلا، به صورت نقد و اقساط اقدام کنید، با خرید ویلا اقساطی در شمال صاحب یکی از ویلا باغ زیبا در شمال می شوید.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ما، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18322
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه