صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا نقلی استخردار در آهودشت نور

ویلا نقلی استخردار در آهودشت نور

418
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18385
زمین
150 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا نقلی استخردار در آهودشت نور

 
دوستان و همراهان همیشگی ویلا البرز سلام امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر باشه و از این که با ما همراهید تا یک ویلای اوکازیون دیگر را به شما معرفی کنیم بسیار خرسندم همانطور که میدانید تیم ویلا البرز در منطقه شمال استان مازندران با فعالیت و سابقه بیست ساله در امر خرید و فروش ملک و مستغلات همواره میزبان مشاوره و راهنمایی شما برای خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال میباشد با ما همراه باشید که یک دستگاه ویلای اوکازیون ارزنده را به شما معرفی کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلا دارای ساختار فلت با فضای نقلی و متراژ بسیار اقتصادی می‌باشد این ویلای فلت با ۸۰ متر بنا به قدری زیبا طراحی شده که می توان این ویلا را از نظر طراحی در گروه خرید ویلا اکازیون قرارداد.

متراژ زمینِ این ویلا 150 متر می باشد که در این حیاط یک استخر نیز تدارک دیده شده است.

این ویلای نقلی در منطقه آهودشت نور قرار دارد همان طور که می دانید آهودشت یکی از مناطق جنگلی و پرطرفدار در چمستان می باشد.

برای خرید ویلای نقلی باید بدانید که خرید ویلا با متراژ پایین یکی از از المان های مهم و تاثیر گذار در قیمت ویلاهای ارزان است این ویلا با متراژ ۸۰ متری با دو خواب و شهرکی بودنش یکی از از فایلهای خواهد بود که به زودی توسط تیم البرز ویلا فروخته شد زیرا مالکین ویلای همکف نقلی؛ فقط قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را به ما برای فروش عنوان کرده است شما می‌توانید توسط تیم البرز ویلا این ویلای نقلی را با شرایط اقساطی و و با اخذ بیشترین تخفیف از سمت مالک خریداری نمایید فقط کافیست با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم تهرانی تماس بگیرید.

این ویلا دارای استخر میباشد که در واقع امتیازات این ویلا را به حد اعلا می رساند فکر کنید شما دارید یک ویلای ارزان قیمت استخر دار در یک منطقه جنگلی و همچنین درعین‌ِ حال شهرکی را خریداری می کنید آن هم با یک قیمت استثنایی و بسیار اقتصادی.

اگر شما دست خرید ویلا در منطقه جنگلی دارید و و استخر دار بودن ویلا برایتان حائز اهمیت می باشد و در عین حال بودجه تخصیصی شما برای خرید کم می باشد انتخاب این ویلا را پیشنهاد ما به شما برای خرید این ویلا یکی از گزینه های اصلی خریدتان می باشد.

برای مشاوره تخصصی این آگهی با کد 18389 ، (خانم تهرانی) با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸  تماس بگیرید.

همچنین برای آگاهی بیشتر در خصوص سایر آگهی ها و دریافت مشاوره در حوزه خرید و فروش ویلا می توانید با مجموعه املاک البرز تماس برقرار کنید.

 

چگونه و از کجا ویلا بخریم

رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر ویلا در شمال


محدوده آدرس: منطقه جنگلی آهودشت
  • جستجو: 18385
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه