صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا اقساطی در چمستان

فروش ویلا اقساطی در چمستان

782
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18314
زمین
200 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا اقساطی در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز، اگر شما عزیزان قصد، خرید ویلا نیم پیلوت با امکانات کامل در شهرکی برند، در شمال کشور را دارید، ما را تا انتهای آگهی همراهی کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن جنگلی:

زمین 200 متر

بنا 110 متر

2 خواب

انشعابات کامل

نیم پیلوت

درب ضد سرقت

کابینت نصب شده

محوطه سازی شده با گل و گیاه

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به کوهستان و جنگل

فروش اقساطی

سند تک برگ

و...

از سایر امکانات این  ویلای جنگلی، می توان به پارکینگ و درب ورودی ضد سرقت آن اشاره کرد.

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است، ویلاهای نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ایی ساخته می شوند، چنین ویلاهایی دارای قیمت مناسب تر نسبت به سازهای دوبلکس و تریبکس و... می باشند، و نیز نمای داخلی و بیرونی ویلاهای نیم پیلوت زیبا و غیریکنواخت می باشد، اگر به دنبال

خرید ویلا ارزان هستید، ما به شما خریداران عزیز خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی را در چمستان پیشنهاد می دهیم.

این ویلا مزایای بسیاری دارد، که در ادامه به آن می پردازیم.

شاید برایتان سوال پیش آید که چرا اکثر افراد به دنبال خرید ویلا شهرکی هستند؟

می توان به یک امتیاز بارز ویلا شهرکی اشاره کنیم، امنیت مهم ترین رکنی می باشد، که حتما قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن توجه کنید، امنیت اکثر شهرک ها توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تضمین و تامین می شود،  خوشبختانه این ویلا در شهرکی برند، با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید.

شرایط فروش این ویلای نیم پیلوت، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، می توانید ویلاهای اقساطی دیگر سایت را مشاهده نمایید.

 نمای بیرونی این ویلا، نماسنگ می باشد که زیبایی بینظیری به آن داده است، امروزه به دلیل شرایط آب و هوای شمال، نما سنگ، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا نمای سنگ در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم می باشد.

 

و از دیگر ویژگی های این ویلای جنگلی، سالن بزرگ آن می باشد، همچنین آشپزخانه آن دارای کابینت با بهترین متریال و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 2 اتاق خواب، ویوی زیبای شمال و... جزئی از امکانات این ویلای نیم پیلوت می باشد، همچنین چشم انداز زیبای این ویلای شهرکی، رو به جنگل و شهر می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

همچنین این ویلا، جنگلی می باشد؛ دسترسی این ویلا به جنگل بسیار راحت و ساده می باشد، اگر به دنبال دوری از شهر و زندگی در مکانی ارام و ساکت هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم.

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشند، تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما عزیزان کمک کنند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز بهترین ها را برای شما آرزو می کند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18314
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه