صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت سند دار

فروش ویلا نیم پیلوت سند دار

820
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18300
زمین
180 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت سند دار

 

اکثر افراد به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته ی خود هستند، شمال کشور به دلیل موقعیت عالی مکانی و داشتن آب و هوای فوق العاده، الویت اکثر خریداران می باشند، تیم مجرب البرز در کنار شما عزیزان هستند، تا شما بتوانید ویلایی مطابق میل خود را انتخاب کنید، با ما همراه باشید، تا به یک ویلای نیم پیلوت سند دار در چمستان آشنا شوید.

این ویلا در شهرکی برند قرار گرفته است، خرید ویلا شهرکی امنیت زیادی دارد؛ زیرا اغلب شهرک ها دارای نگهبانی 24 ساعته می باشند، که از ویلا و محیط حفاظت می کنند.

برخوردارى از انشعابات آب و برق و گاز، از امتيازات اين ملک جنگلى به شمار مى آيد، همچنین اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، در واقع به صورت قانونی ساخته شده است، همچنین سند این ویلا تک برگ می باشد، شما با خرید ویلا سند دار در شمال می توانید، معامله ی مطمئن را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

اين ويلا، كه در زمينى 18٠ مترى بنا شده است، به صورت نيم پيلوت مى باشد، و زیربنای آن نیز 120 متر مربع می باشد، قیمت این ویلا با توجه به امکانات آن، بسیار مناسب می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلا گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد، حیاط این ویلای نیم پیلوت، با درختان و گیاهان دیزاین شده است، که حس خوبی را به ارمغان می آورد، خرید ویلا با این ویژگی ها می تواند فرصت خوبی برای شما باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مساحت کل زمین این ویلای نیم پیلوت جنگلی، 180 متر می باشد، دو اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است؛ همچنین این ویلای جنگلی دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه ایی با کابینت، کف سرامیک، ویویی رو به طبیعت شمال می باشد، و تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاهای دیگر را مشاهده کنید.

حیاط این ویلای جنگلی در چمستان و با درختچه های سرسبز و گیاهان زینتی محوطه سازی شده است، همچنین قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، ناگفته نماند، فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد، با توجه به شرایط اقتصادی، خرید ویلا اقساطی یک امتیاز عالی محسوب می شود.

بهترين راه سرمايه گذارى در بازار مستغلات، خرید ویلا در شمال می باشد، از اینکه با ما در این آگهی همراه بودید، از شما سپاس گذاریم، ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، و می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18300
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه