صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / زیرقیمت ترین ویلا شهرکی در شمال

زیرقیمت ترین ویلا شهرکی در شمال

521
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18377
زمین
150 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 •• زیرقیمت ترین ویلا شهرکی در شمال ••

درصد بسیاری از افراد دوست دار طبیعت و آب و هوای بکر و تمیز می باشند، از این رو شمال کشور به جهت وجود این ویژگی ها یک منطقه مناسب برای گردشگری و سرمایه گذاری مبدل شده است، بر همین اساس متقاضیان با هر بودجه و سلیقه ای می توانند با کمک مجموعه املاک البرز، در این راه قدم بردارند، قابل ذکر است این سایت برای کمک رسانی و دست یابی بهتر شما کاربران از طریق آگهی به معرفی ویلاهای متنوع پرداخته است، که امروز با یک ویلا شهرکی در خدمت شما هستیم.  

همانطور که اطلاع دارید هر منطقه در استان مازندران با توجه به امکانات، توریست پذیری، آب و‌هوا، دسترسی به جنگل، دریا و ... از قیمت های متنوعی در حوزه املاک برخوردار هستند، حال به جهت همین ویژگی ها منطقه چمستان جزء یکی از ارزان ترین مناطق در مازندران محسوب می شود، اما یکی از بکرترین پوشش گیاهی را به خود اختصاص داده و یک زیبایی خاصی را داراست، حال این بنای ۸۰ متری در زمینی به مساحت ۱۵۰ متری در همین خطه واقع شده که اطلاعات بیشتر را در متن زیر بازگو می کنیم.

 قابل ذکر است این ویلای همکف که در بحث سازه ای با فلت شناخته می شود در منطقه ی چمستان و با قیمت ۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰ به فروش می رسد، که مالک این ویلا نقلی این بنا را بصورت اقساطی و در چند فقره چک به فروش می رساند، و این ویژگی مثبت برای افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، یک فرصت استثنایی می باشد.

در ادامه در خصوص مشخصات ظاهری این بنا باید متذکر شد، با مراجعه به عکس های موجود می توانید دریابید نمای ظاهری این ویلا فلت بصورت مدرن طراحی شده، که به سبب وجود رنگ بندی زیبا جلوه ساختمان را دو‌ چندان کرده است، همچنین وجود کف سازی حیاط و ترکیب دو متریال یکی از ایده های جالب و کاربردی بوده است، از دیگر امکانات این ساختمان وجود شهرکی بودن آن است که برای افرادی که در استان های اطراف زندگی می کنند و گاها در این بنا حضور دائمی ندارند، یک ویژگی مثبت محسوب می شود، و قابل ذکر اسن این نوع معامله یکی از پرطرفدارترین نوع خرید ویلاها در شمال به حساب می آید.

در خصوص سایر بخش های داخلی ویلا باید به اطلاع شما برسانیم که این بنا از دو اتاق خواب، پذیرایی، حمام و سرویس ایرانی تشکیبل شده که معمولا در تمام بخش ها از متریال های مناسب و زیبا استفاده شده است، سقف بنا با کناف پوشانده شده که با توجه به نورپردازی های بکار رفته زیبایی سقف را بیشتر به نمایش می گذارد، همچنین در اتاق خواب ها برای جلوگیری از آلودگی سطوح و زیبایی بیشتر از کاغذ دیواری استفاده شده است اما باید با تمام این اوصاف اضافه کنم این ساختمان از سند شورایی برخوردار است که برای اطلاعات بیشتر و یا انتقال سند و ... پیشنهاد می کنم:

با مشاور تخصصی این آگهی با کد ۱۸۳۷۷، (یگانه) با شماره ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷ تماس بگیرید.

همچنین برای آگاهی بیشتر در خصوص سایر آگهی ها و دریافت مشاوره در حوزه خرید و فروش ویلا می توانید با مجموعه املاک البرز تماس برقرار کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18377
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه