صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت لاکچری در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت لاکچری در چمستان

669
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18274
زمین
190 متر مربع
بنا
115 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت لاکچری در چمستان

 

با  سلام و عرض ادب خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید، امروز قصد دارم در این آگهی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت جنگلی

190 متر زمین 

115 متر بنا 

دارای 2 اتاق خواب 

چشم انداز جنگل

منطقه جنگلی و در شهر چمستان 

دارای مجوز ساخت و پایان کار

داخل شهرک با امنیت بالا

و...

این ویلای نیم پیلوت دارای 190 متر زمین می باشد که 115 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، این ویلا دارای 2 اتاق خواب با امکانات کامل می باشد، اگر بخواهیم به دکوراسیون داخلی ویلا بپردازیم، باید بگوییم که این ویلا دارای متریال داخلی درجه 1 می باشد، از امکاناتی همچون آشپزخانه ای مدرن، طراحی داخلی شیک با کاغذ دیواری و سنگ و.... جزئی از امکانات این ویلا می باشد، از تصاویر موجود، می توانید امکانات ویلا را مشاهده کنید، و برای استعلام بهتر، پیشنهاد مشاورین البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد.

این ویلا در سال 1399 در شهرکی با امنیت بالا ساخته شده است، از این سوی تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا، جنگلی می باشد؛ دسترسی این ویلا به جنگل بسیار راحت و ساده می باشد، اگر به دنبال دوری از شهر و زندگی در مکانی ارام و ساکت هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ این نوع ویلا، به دلیل دوری از شهر و بهره مندی از آرامش بی نظیر جنگل، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که خیال شما را از بابت امنیت آن، راحت می کند، اگر امنیت ویلا برای شما عزیزان مهم می باشد، خرید ویلا شهرکی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم؛ همچنین این ویلا دارای دسترسی آسان به مراکز خرید، مراکز تفریحی و گردشگری و... می باشد که می توانید از این موقعیت نهایت لذت را ببرید.

همانطور که از تصاویر موجود، مشهود می باشد، فضای بیرونی ویلا با درختان و گل و گیاهان و سنگ فرش و... محوطه سازی زیبا و دلنشینی شده است، که توجه را به خود جلب می کند، این ویلا همانطور در متن بالا به آن اشاره شده است، در سازه نیم پیلوت طراحی شده، ویلاهای نیم پیلوت ظاهری متفاوت و در حین حال از قیمت مناسبی بر خوردار می باشد، اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت و خرید ویلا ارزان را در شمال دارید، قطعا این ویلا بهترین گزینه برای خرید می باشد.

از اینکه سایت البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم، برای کسب اطلاعات بیشتر، و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا البرز بهترین ها را برای شما آرزو می کند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18274
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه