صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در چمستان

964
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18338
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی شما همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدورام در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی جنگلی در شهر زیبای چمستان؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای زیبای استان مازندران می باشد که دارای جنگل های سر سبز و کوهستان های سرد می باشد؛ چمستان که از توابع شهرستان نور می باشد، با شهرستان های نور و آمل همسایه است؛ به دلیل جنگلی و کوهپایه ای بودن این شهر، آب و هوای آن بسیار مطلوب و تازه می باشد؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، شهر چمستان را در اولویت های خرید خود قرار می دهند.

این ویلای شهرکی کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلای نیم پیلوت جنگلی، 200 متر زمین دارد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ در اتاق ها برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، کمد دیواری تعبیه شده است.

 امروزه یکی از ملاک های مهم برای خرید ویلا در شمال، شرایط پرداخت آن می باشد؛ این ویلا دارای شرایط نقد و اقساطی می باشد که دست خریدار را در خرید آن باز گذاشته است؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید و این ویلا مد نظر شما واقع نشد، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای اقساطی سایت ما را مشاهده نمایید.

پوشش کف ویلا از سرامیک می باشد؛ درب ورودی آن ضد سرقت بوده و همچنین آشپزخانه مجهز به کابینت می باشد.

 از دیگر مزیت های این ویلای جنگلی، شهرکی بودن آن می باشد؛ این ویلا به دلیل شهرکی بودن، امنیت بسیار بالایی دارد؛ اگر برای شما امنیت ویلا مهم است، بهترین گزینه برای شما، خرید ویلا شهرکی می باشد.

 نمای سنگی که در این ساختمان به کار گرفته شده است، بسیار زیبا می باشد؛ همچنین جنس سنگ آن از بهترین جنس های بازار می باشد که می تواند در طول دراز مدت، زیبایی و جلوه ی خود را حفظ کند.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به مشاوره بیشتر نیاز داشتید، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین می توانید از طریق مشاور اختصاصی این آگهی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در چمستان، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18338
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه