صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما سنگ مدرن

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ مدرن

1448
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18318
زمین
180 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ مدرن 

 

 

مشخصات و امکانات ویلا دوبلکس نما سنگ در چمستان؛

۱۸۰ متر مربع مساحت زمین

 ۱۳۰ متر مربع زیر بنا

۲ خواب مستر 

حیاط سازی سنگ فرش شیک 

ویو آزاد شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

سقف کناف و پنجره های دوجداره

نماسنگ

حیاط سازی شیک

اسناد و مدارک کامل

نوساز

از مزایای مهم این ویلا دوبلکس که می توان به آن اشاره نمود، شهرکی بودن آن می باشد، زیرا در هنگام عدم حضور شما در ویلا، امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود، با خرید ویلا در شهرک می توانید از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

لازم به ذکر است که، این ویلای جنگلی دارای متراژ زمینی به مساحت 180 متر مربع و 130 متر مربع زیر بنا می باشد، همچنین دارای 3 اتاق خواب می باشد، که دو اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد، و فضای داخلی ویلای به صورت مدرن طراحی شده است، از امکانات دیگر این ویلا جنگلی می توان به آشپزخانه ای با کابینت های مدرن، هود و شیرآلات شیک، نور پردازی، کف سرامیک و حیاط سازی شیک با درختان و گیاهان  و... اشاره نمود، همچنین این ویلا در سال 1400 در شهرستان چمستان توسط مهندسین مجرب با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، و تمامی انشعابات لازم و ضروری را دریافت نموده است.

بازدید از این ویلای جنگلی را از دست ندهید.

این ویلا دارای شرایط پرداخت بسیار عالی می باشد، که شما خریداران عزیز می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را به صورت اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور بهترین فرصت برای استفاده می باشد.

از امتیازات این ویلا دوبلکس می‌ توان به سند دار بودن آن اشاره کرد، سند این ویلا تک برگ می باشد، پس اگر به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستید، می توانید این ویلا را با خیال آسوده معامله کنید، زیرا این ویلا جزو ویلاهای سند دار در چمستان می باشد.

امیتازات دیگر این ویلای دوبلکس به صورت زیر می باشد؛

اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، و سند ارائه شده تک برگ است، همچنین این ویلا نوساز بوده و امکانات اولیه آب و برق و گاز را دریافت نموده است، امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن و داشتن نگهبان تامین و تضمین می شود و.... نکات که به آن اشاره نمودیم، مهمترین نکاتی می باشد، که شما خریداران عزیز حتما قبل از اقدام به خرید ویلا در شمال و معامله باید از مشاورین املاک استعلام و مورد بررسی قرار دهید، تا یک خرید مطمئن را معامله کنید.

همانطور که می دانید چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران محسوب می شود، چمستان به جنگل و دریا دسترسی راحتی دارد، هم چنین چمستان به دلیل داشتن آب و هوای عالی و اطراف این شهر کوهستان، جنگل و دریا قرار دارد، سالانه مسافران بسیاری به این منطقه سفر می کنند، اگر برای

خرید ویلا در چمستان نیاز به مشاوره دارید، کافیست با مشاورین مجرب البرز ویلا ارتباط برقرار کنید.

برای تماس و ارتباط مستقیم با ویلا البرز کلیک کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18318
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه