صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس سعادت آباد

ویلا دوبلکس سعادت آباد

607
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،450،000،000 تومان
به صورت نقد و اقساط بدون سود وبهره
جستجو 17209
زمین
200 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 

منطقه برند سعادت آباد ؛ آنچنان دلش را در عموم مردم برای سکونت ، جا باز کرده است که اولین منطقه را برای بازدید هر مشتری جهت خرید ملک در شمال را به خود اختصاص می دهد .

سعادت آباد یکی از مناطق پر بازدید توسط مشتریان بوده و می باشد و همینطور تاثیر به سزایی در گسترش فعالیت و ازدیاد دفاتر املاک در مازندران گردیده است و مازندران با داشتن همچنین مناطقی ؛ از نظر تعداد دفاتر املاک و بنگاه ها ؛ رتبه سوم کشور را کسب نموده است و نیروی های انسانی متعددی را در این کسب و کار خدماتی مشغول به فعالیت نموده است .

بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است. برای این که بدانیم سعادت آباد کجاست و خرید ویلا در سعادت آباد نور چه محاسنی دارد، علاوه بر تاکید بر قابلیت های خود سعادت آباد، می توان به جاذبه های مناطق مجاور این منطقه زیبا نیز اشاره نمود. به طور کلی این بخش از چمستان، در سالیان گذشته بافت محلی و روستایی داشته و به مرور زمان، با توجه هرچه بیشتر سرمایه گذاران، این منطقه رشد کرده و هر کدام از روستا های این منطقه، خود به قطب های سرمایه گذاری در زمینه خرید ویلا در شمال تبدیل گشته اند. با خرید ویلا در سعادت آباد نور، می توان علاوه بر بهره­مندی از آب و هوای مطبوع شمالی، از تماشای مزارع، باغات و شالیزار های سرسبز این منطقه از کشور لذت برد. با چند ساعت رانندگی می توان خود را به مناطق جنگلی مجاور سعادت آباد نور رساند و از قدم زدن در مسیر های زیبای جنگلی این منطقه بهره برد. گونه های طبیعی از درختان و گیاهان وحشی، در کنار حیات وحش حفاظت شده در این مناطق، به خصوص در فصول بهار و پاییز، چهره ای رویایی به این منطقه می بخشد.

٣خواب ٢مستر هر سه خواب كمد ديواري نما سنگ كابينت هاي گلس مبله كامل پايانكار ويو فوق العاده عالي منطقه سعادت آباد


محدوده آدرس: منطقه جنگلی سعادت آباد
  • جستجو: 17209
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه