صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا سند دار در چمستان

فروش ویلا سند دار در چمستان

638
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18312
زمین
250 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا سند دار در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، امروز در این آگهی، قصد داریم، یک دستگاه ویلا دوبلکس مدرن، که در یکی از شهرک های چمستان قرار دارد، به شما عزیزان معرفی نماییم؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این آگهی، ما را همراهی کنید.

خرید ویلا در چمستان امتیازات زیادی دارد؛ یکی از مهمترین مزیت ها، خرید ویلا در این شهر دسترسی راحت به جنگل و دریا است، در واقع شما با طی مسافت خیلی کوتاه به راحتی می توانید به سواحل نیلگون خزر و جنگل های زیبای شمال دسترسی داشته باشید، اگر به طبیعت و فضای سبز علاقمندید، ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می دهیم.

ویلایی که امروز به شما معرفی می کنیم، در یکی از شهرک های چمستان بنا شده است، این ویلا دارای قیمت مناسب و شرایط پرداخت عالی می باشد، در واقع فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست فقط یکبار از این ویلای دوبلکس بازدید فرمایید.

متریال های استفاده در ساخت این ویلا، از نوع بهترین و سازگارترین با آب و هوای شمال می باشد، نمای این ساختمان، ترکیبی از سنگ و شیشه می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، ترکیب رنگ شیشه و سنگ، هارمونی زیبایی را به وجود آورده است.

این ویلای جنگلی، دارای ۲۵۰ متر زمین و 240 متر مربع زیر بنا می باشد، ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر می باشد که در آن حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، این ویلا به صورت اکازیون دیزاین شده است، امروزه برای ساخت ویلا در شمال از طراحی منحصر به فردی بکار می برند، برای مثال این ویلای لاکچری دارای امکاناتی همچون،؛ اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کف سرامیک، نمای کلاسیک، سقف کناف، درب ضد سرقت و... می باشد، و نیز تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای جنگلی، متصل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

دیگر امتیاز این ویلا که می توان به آن اشاره نمود، شهرکی بودن آن می باشد؛ این نوع ویلاها که دارای امنیت زیادی می باشند، همانطور که می دانید، امنیت ویلاهای شهرکی توسط شخص نگهبان تامین می شود، خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بالا، طرفداران بسیاری دارد.

لازم به ذکر است، یکی از  مزیت مهم این ویلا، سنددار بودن آن می باشد، امروزه خرید ویلا سنددار برای مشتریان، بسیار مهم می باشد؛ زیرا سند ترک برگ ملک، خریدار را از خرید خود مطمئن می کند.

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت و راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18312
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه