صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس لاکچری

خرید ویلا دوبلکس لاکچری

480
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،200،000،000 تومان
جستجو 18296
زمین
310 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری

 

دوستان و همراهان همیشگی البرز ویلا سلام.

امیدوارم لحظات خوبی را سپری کرده باشید، و حالتون خوب باشه، امروز قصد داریم، به شما عزیزان کد 412 را معرفی کنیم، اگر به دنبال

خرید ویلا دوبلکس در بهترین نقطه در شمال کشور هستید، قطعا این ویلا بهترین گزینه برای خرید می باشد، با ما همراه باشید.

اخیرا خرید ویلا در شمال یک گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، همه ی ما شاهد بالا رفتن ارزش ملک و ویلا در شمال هستیم، بی شک شمال کشور بهترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد، این ویلا در سازه ی دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت 310 متر مربع آماده ی فروش می باشد، باید بدانید که این ویلا در چمستان در یکی از روستاهای جنگلی چمستان، در کاسب محله با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، شما با خرید این ویلا جنگلی با گذشت فاصله ی زمانی کم، می توانید دریای محمودآباد و جنگل های شمال و... برسانید، و از این موقعیت نهایت لذت را ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر و امکانات کامل می باشد، این ویلا از بهترین متریال و مصالح ساختمانی با کیفیت بالا ساخته شده است، نمای داخلی ویلا اکازیون دیزاین شده است، سقف کناف کاری شده، کف سرامیک، کابینت های مدرن، راه پله ای مدرن و... با ترکیب رنگ های عالی، هارمونی زیبایی را به وجود آورده است، تاسیسات گرمایی این ویلا کامل می باشد، همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و درب ضد سرقت، پنجره های دوجداره و... از امکانات دیگر این ویلا می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

این ویلای ارزنده به صورت اقساطی به فروش می رسد، شما می توانید این ویلا را  با شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساطی خریداری کنید، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید، تا سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا البرز را، مشاهده نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای 220 متر مربع زیربنا می باشد، لازم به ذکر است که این ویلای ارزنده دارای استخر با بهترین امکانات می باشد، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال می توانید نهایت لذت را ببرید.

این ویلای دوبلکس، دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پایان کار می باشد، با داشتن این مدارک معتبر، متوجه خواهید شد، که این ویلا به صورت قانونی طراحی و ساخته شده است، و شما خریداران عزیز با خیال آسوده می توانید این ویلا را معامله کنید، خرید ویلا سند دار در شمال بی شک بهترین و مطمئن ترین انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ای می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ای، ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18296
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه