صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلاباغ شهرکی استخردار در شمال

فروش ویلاباغ شهرکی استخردار در شمال

364
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18378
زمین
400 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

"" فروش ویلا باغ شهرکی استخردار در شمال ""

 

با عرض سلام و ادب خدمت شما کاربران گرامی، امیدوارم همواره سلامت باشید و زندگی سرشار از خیر و برکت داشته باشید.

همانطور که اطلاع دارید این سایت در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و‌ سایر مستغلات فعالیت دارد، بر همین اساس در هر آگهی به معرفی یک نمونه از همین موارد ذکر شده می پردازد، از این رو امروز به معرفی یک دستگاه ویلا باغ شهرکی استخردار پرداخته ایم، چنانچه قصد معامله و سرمایه گذاری در شمال را دارید، با ما همراه شوید.

قابل ذکر است این املاک مذکور در منطقه ی شمالی کشور (مازندران) به فعالیت مشغول می باشد و به طبع موقعیت مکانی این آگهی های مد نظر در همین مناطق می باشد که در خصوص موقعیت این ویلا استخردار باید متذکر شد در شهر نور واقع شده، که این شهر جزء یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران محسوب می‌ شود ‌و به همین جهت، همواره میزبان مسافران زیادی از سایر نقاط کشور می باشد، و باید اشاره داشت بر اساس امکانات طبیعی که داراست، مورد توجه انبوه سازان قرار گرفته و ویلاهایی با سبک ویلا جنگلی، ویلا ساحلی و ... اجرا گشته است، و چنانچه دوست دار طبیعت هستید و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری دارید، اینگونه ویلاها گزینه بسیار مناسب می باشند.

در خصوص ادامه مشخصات این ویلا باید اشاره داشت، متراژ کلی زمین این ویلا باغ، حدود ۴۰۰ متر است و زیر بنای این ساختمان هم حدود ۱۸۰ متر می باشد، که توسط ۳ اتاق خواب که همگی بصورت مستر هستند و دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، انشعابات آب، برق، گاز و ... هستند در این ویلا قرار گرفته اند. 

 از دیگر مزیت های این ویلا باغ، وجود استخر و استقرار در محیط شهرکی می باشد، همچنین وجود وسعت بالای زیربنایی این بنا، باعث ایجاد حیاط سازی فوق العاده زیبایی گشته است، همچنین اجرای استخر روباز و آلاچیق سنگی از دیگر المان های این حیاط می باشد که توسط درخت و درختچه های تزئینی محاصره شده اند، در ادامه در خصوص فضای داخلی محیط ویلا باید اشاره داشت، دکوراسیون داخلی بنا با توجه به متراژ و سبک سازه بسیار زیبا و بی نظیر می باشد، و پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن از کناف تشکیل شده است، همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های مدرن با کیفیت بالا می باشد، که رنگ و مدلش به زیبایی محیط افزوده است، همانطور که بیان شد طراحی ساختاری این ویلا به صورت فلت می باشد، چنانچه تمایل به سرمایه گذاری در شمال دارید توصیه می شود به آگهی های موجود در سایت املاک البرز مراجعه کنید.

در ادامه باید اشاره داشت این ویلا باغ شهرکی با قیمت ۴۴۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد، اما مالک فعلی این ویلا با توجه به تورم در بازار مسکن این معامله را به صورت اقساطی انجام می دهد، بنابراین توصیه می شود از این ویلا دیدن نمائید.

 همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص آگهی با کد ۱۸۳۷۸، با شماره ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱ ( مشاور کیان) تماس برقرار کنید.

 با آرزوی زندگی سرشار از آرامش و رشد و تعالی.

 

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • جستجو: 18378
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه