صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس استخر دار

فروش ویلا دوبلکس استخر دار

385
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18243
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس استخر دار

 

با سلام خدمت شما سروران گرامی، در این آگهی قصد داریم، به شما عزیزان یکی ویلای فوق العاده زیبا و مدرن در روستای زیبای آهودشت معرفی کنیم، اگر قصد خرید ویلا استخر دار در شمال دارید، کافیست در این آگهی با ما همراه باشید.

باید عموم مردم و سرمایه گذارانی که قصد خرید ویلا در شمال دارند، قبل از اقدام به خرید، نوع منطقه، مقدار بودجه، نوع سازه را باید مشخص کنید، که بتوانید ویلای مورد نظر را به راحتی پیدا کنید، خرید ویلا لوکس یک انتخاب هوشمند محسوب می شود؛ زیرا زمانی که برای بازدید ویلای مورد نظر، اقدام می کنید، باید کیفیت و نوع متریال ساختمان را مورد بررسی قرار می دهید، از این سوی ویلاهای لوکس و نوساز از لحاظ نوع متریال، کیفیت مصالح و امکانات و تجهیزات بکار رفته در ساخت و... از بهترین کیفیت و مقاومت بسیار بالا می باشد، که شما با خرید ویلا دوبلکس در آهودشت، زندگی در یک ویلای لوکس، محکم و نوساز را تجربه خواهید کرد.

این ویلای دوبلکس در یک منطقه ی جنگلی بسیار زیبا با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، این ویلای جنگلی دارای 300 متر مربع مساحت زمین و 220 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا می باشد، همانطور که از تصاویر مشاهده می شد، این ویلا دارای نمای شیک و مدرن می باشد، وجود پنجره های قدی و دوجداره و تراس دلباز باعث می شود، به پیرامون ویلا به طبیعت زیبا شمال دسترسی و دید کافی داشته باشید، و از این لوکیشن زیبا و سرسبزی طبیعت و سکوت نهایت لذت را ببرید، اگر علاقمند به ویلاهای جنگلی هستید، کافیه فقط یکبار از این ویلای زیبا بازدید نمائید، تا یکباره عاشق آن شوید.

مشخصات کلی این ویلا به صورت زیر می باشد؛

همانطور که گفته شده است، این ویلا در سازه ی دوبلکس در منطقه ی جنگلی در آهودشت نور، با بهترین متریال ساخته شده است، طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا بسیار مدرن و شیک می باشد، کف سرامیک، پنجره های دوجداره، درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... از امکانات این ویلا می باشد، محوطه ی بیرونی این ویلا با درختان و گیاهان زیبا و کف پوش و.... طراحی شده است، که در هنگام ورود به ویلا این زیبا نمایان می شود، این ویلای ارزنده دارای استخر شیک در حیاط ویلا می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال هستید، قطعا این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، حال یکی از ویژگی های عالی این ویلا شرایط فروش بسیار مناسب می باشد، که شما می توانید این ویلا به صورت اقساطی خریداری کنید، کافیست شرایط اقساط را با فروشنده توافق کنید.

باید بدانید که این ویلا در داخل بافت قرار داشته و اسناد و مدارک آن در دست اقدام می باشد.


 سروران گرامی همراهان ویلا البرز اگر شما  قصد خرید ویلا استخر دار در شمال کشور و در منطقه ی جنگلی دارید، کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز تماس بگیرید، تیم مجرب البرز بهترین را به شما عزیزان ارائه می دهند، کافیست برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخ برای سوال و... با مجموعه ی البرز ارتباط برقرار کنید.


لینک پیشنهادی؛

خرید ویلا اقساطی

خرید ویلا جنگلی


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 18243
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه