صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن جنگلی در چمستان

فروش ویلا مدرن جنگلی در چمستان

374
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18245
زمین
215 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا مدرن جنگلی در چمستان

 

این ویلایی که در این آگهی می خواهیم معرفی کنیم، مناسب افرادی می باشد که به دنبال خرید ویلا لوکس و مدرن در شمال می باشند، این ویلای دوبلکس با اصول و طراحی مدرن و به روز در شهرکی برند و در منطقه ی جنگلی چمستان طراحی و ساخته شده است، در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی به امکانات و تجهیزات این ویلا اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.


این ویلا در سازه ی دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت 215 متر مربع و 200 متر زیر بنا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته که امنیت منطقه و ویلا توسط این شخص تامین می شود، توسط مهندسین مجرب در سبک مدرن طراحی و ساخته شده است، برای این ویلا 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی اتاق خواب ها به صورت مدرن و فول امکانات می باشد، فضای داخلی ویلا با طراحی داخلی شیک اکازیون دیزاین شده است، آشپزخانه ای مدرن، با کابینت های از جنس فرامید درجه یک به همراه هود، گاز و شیرآلاتی با بهترین کیفیت و... کف پوش سرامیک با بهترین جنس از برند ایلیا پرسان، ضد خش و پنجره های آلومینیومی دوجداره، سقف کناف کاری شده، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت و... از تجهیزات و امکانات داخلی این ویلای دوبلکس جنگلی می باشد، و برای دسترسی به طبقه ی دوم می توان از راه پله با چوب نراد و نرده ی استیل که زیبای داخلی ویلا را دو چندان می کند، استفاده نمود.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

زمانی که وارد ویلا خواهید شد، فضای سبز طراحی شده توجه شما را جلب می کند، محوطه ی ویلا با درختان و گیاهان زینت داده شده است، و کف پوش از جنس محکم که در برابر ضربه مقاوم می باشد، طراحی شده است، همچنین این ویلا دارای تراسی دلباز با ویو به منظره ی زیبای جنگل و کوه های شمال می باشد، که با مشاهده ی این طبیعت به آرامش خواهید رسید.

از ویژگی های مثبت این ویلا، فاصله ی کم با جنگل و دریا می باشد، که شما با خرید ویلا جنگلی در چمستان به راحتی می توانید، به مناطق گردشگری و تفریحی شمال دسترسی داشته باشید، همچنین ویلای فروشی فوق دارای اسناد و مدارک رسمی کامل همچون سند تک برگ می باشد، و انشعابات لازم و کنتور آب، برق، گاز نیز نصب و آماده ی بهره برداری می باشد، که این عوامل ذکر شده از نکات مهم در خرید ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که در هنگام خرید ویلا باید به آن توجه نمود.

 



در متن بالا ویلایی که به شما عزیزان معرفی کرده ایم، یکی از ویلاهای عالی، در شمال محسوب می شود، اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، می توانید این ویلای دوبلکس مدرن را یکی از گزینه های برای خرید در نظر بگیرید، در مسیر خرید ویلا در چمستان می توانید از مشاورین مجرب ویلا البرز که آماده ی خدمت رسانی به شما سروران گرامی باشند، مشورت کنید، تا بتوانید یک تصمیم درست بگیرید، برای ارتباط با مشاورین ویلا البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 18245
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه