صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس اقساطی

خرید ویلا دوبلکس اقساطی

482
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،200،000،000 تومان
نقد اقساط
جستجو 18260
زمین
470 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس اقساطی

 

 خرید ویلا جنگلی

شمال کشور دارای منطقه های ساحلی، جنگلی، کوهستانی می باشد، که شما عزیزان طبق علایق خود می توانید، ویلای مورد نظر را در منطقه ی دلخواه خود، انتخاب و خریداری کنید، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را در این آگهی داریم، در شهرستان جنگلی چمستان قرار دارد، ویلاهای جنگلی دارای مزیت های بسیاری می باشد، قیمت ویلاها جنگلی بسیار مناسب می باشد، هم چنین دسترسی در تمام فصول به ویلا بسیار راحت می باشد و.... از مزیت های ویلاهای جنگلی می باشد.

این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 470 متر مربع آماده فروش می باشد، اگر قصد خرید ویلا جنگلی دارید، ما را تا انتهای این اگهی همراهی کنید، تا با این ویلای دوبلکس ارزنده بیشتر آشنا شوید.

این ویلای جنگلی دارای متراژ زمینی به مساحت 470 متر مربع می باشد، که 270 متر مربع زیربنای کلی این ویلا می باشد، 4 اتاق خواب که 2 اتاق خواب ان به صورت مستر و با امکانات عالی در این ویلا تعبیه شده است، همانطور که از تصاویر موجود، مشهود می باشد، فضای داخلی ویلا با کاغذ دیواری، سقف کناف و نور پردازی و آشپزخانه ایی با تجهیزات کامل، کف سرامیک و.... اکازیون دیزاین شده است.

همچنین این ویلا استخر دار می باشد، ویلاهای استخر دار در شمال جزو ویلاهای لوکس محسوب می شود، با خرید ویلا استخر دار می توانید مالکیت یک ویلای ارزنده را در شمال تجربه کنید، این ویلا در شهرکی برند با امنیت بالا در سال 1400 با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، و تمامی انشعابات لازم اعم از آب، برق و گاز را دریافت نموده است، شما خرید ویلا نوساز دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نمی باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

یکی از آپشن های عالی این ویلا، شرایط پرداخت مبلغ آن می باشد، شرایط نظیر نقد و اقساط و حتی معاوضه برای این ویلا در نظر گرفته شده است، شما خریداران عزیز می توانید با فروشنده برای پرداخت مبلغ و... توافق کنید، خرید ویلا اقساطی در شمال یک امتیاز عالی محسوب می شود، پیشنهاد مشاورین البرز 

به شما بازدید از این ویلا ارزنده در چمستان می باشد.

اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، سند آن به صورت شش دانگ ارائه شده است، که با خرید ویلا سند دار در شمال یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد، پس از معامله مالکیت تمام به شما خریدار عزیز تعلق می گیرد، همچنین این ویلا در شهرک احداث شده است، که امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلا های مشابه را دیدن فرمایید.

 ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی نور
  • جستجو: 18260
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه