ویلا پلاک 1جنگل

470
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،300،000،000 تومان
5ماهه
جستجو 17109
زمین
300 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
3
اتاق
6
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در جنگل میرنا نور

 

 

این ویلالاکچری جنگلی در حومه شهر نور و روستایی به نام میرنا واقع شده است.

میرنا از روی گوگل مپ؛ کلیک کنید.

میرنا یکی از روستاهای پلاک اول جنگل می باشد یعنی شما تا جنگل فاصله چند قدمی دارید و خود را در دل جنگل همیشه خواهی دید روستای بسیار بی نظیر است.

در این ویلا باغ جنگلی در روستای بکر و بی نظیر میرنا دارای ۱۰۰۰ متر زمین و ۹۰۰ متر بنا می باشد که دارای ۵ اتاق خواب مستر در این ۹۰۰ متر است.

طراحی این ویلا بی‌نظیر است و با ترکیبی از سنگ و شیشه در قسمت بالایی و ایوان این ویلا و همچنین طراحی یک شاه نشین؛ اقتدار خاصی به این ویلای زیبا بخشیده است.

این ویلا در گروه خرید ویلا دوبلکس قرار می گیرد ولی از نوع ویلا باغ؛ بهتر است بگوییم که این ویلا در گروه خرید ویلا در شمال جای گرفته است که جهت حفظ امنیت و اطمینان خاطر شما عزیزان در زمان نبود و عدم سکونت تان در شمال یا ویلای خود این ویژگی این س* ویلا باغ لاکچری در یک شهرک مجلل قرار گرفته است تا خیالتان از بابت امنیت و مراقبت از محوطه حیاط سازی و ساختمان تان راحتِ راحت باشد.

یکی از نکات ویژه و بی نظیر طراحی و ساخت استخر در داخل ساختمان می باشد که به نحو احسنت طراحی و مهندسی شده است.

این کاخ ویلا باغ لاکچری دارای استخر مجلل در داخل ساختمان می باشد که برای تمام اعضای خانواده تان در هر لحظه‌ای که بخواهید به صورت سرپوشیده می توانید از استخر اختصاصی خود استفاده و لذت ببرید.

مشاهده و خرید ویلا استخردار در شمال.


این ویلا باغ لاکچری دارای جکوزی- کابینت- درب ضد سرقت- سرویس های ایرانی و فرنگی و همچنین پنج اتاق مستر مجلل باشد در حیاط بزرگ این ویلا؛ آلاچیق ای طراحی شده است تا شما به همراه دوستان و خانواده‌تان بتوانید اوقات بی‌نظیری را در محیط جنگلی این ویلا؛ زیر این آلاچیق زیبا تجربه نمایید.


در شاه نشین ای که در طبقه فوقانی این ویلا طراحی شده است شما ویوی بی نظیری از کوهپایه و جنگل را خواهید داشت که به جرات میتوان گفت در کمتر ویلایی این عظمت از زیبایی و مناظرِ بی‌نظیر را به طور کامل در بر خواهد داشت.


بگذارید که خیالتان را از بابت مجوزات قانونی و سند این کاخ ویلا  لاکچری؛ خاطرجمع کنیم.

بله این ویلا باغ لاکچری در منطقه جنگلی دارای کلیه مجوزات و انشعابات متصل و سند قانونی برای مالکیت می باشد و شما مشتری یا کاربر گرامی می توانید با خیالی راحت توسط تیم قدرتمند و با سابقه ی البرز ویلا این کاخ ویلای لاکچری را در جامع ترین مبایعه نامه و شرایط قانونیِ سند به مالکیت قانونی این ویلا درآیید و تجربه بی نظیری را از سکونت در شمال در کاخ ویلا باغ لاکچری بهره مند شوید.

 


محدوده آدرس: منطقه برند امیرآباد
  • جستجو: 17109
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه