صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس سند دار در نور

فروش ویلا دوبلکس سند دار در نور

803
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18321
زمین
250 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس سند دار در نور

 

بهترین راه حفظ سرمایه اولیه و افزایش درآمد، سرمایه گذاری در تمامی عرصه ها می باشد، اما ما به شما عزیزان سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال را پیشنهاد می دهیم، زیرا ارزش ملک و ویلا در شمال کشور روزانه در حال پیشرفت می باشد، بنابراین بهتر است در بازار کم ریسک و پر سود املاک سرمایه گذاری کنید، در این آگهی قصد داریم به شما عزیزان یک ویلای دوبلکس را ارزنده با بهترین امکانات  معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

این ویلا با تمامى امكانات، در منطقه ى جنگلی نور، در استان مازندران در سازه ی مدرن دوبلکس توسط مهندسین مجرب شمال طراحی و ساخته شده است، این ویلای دوبلکس دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 230 متر مربع زیربنای آن می باشد، این ویلا در سال 1400 با بهترین متریال ساخته شده است، و بهره مندی از انشعابات آب و برق و گاز، از امتيازات اين ملك جنگلى به شمار مى رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

اين ويلاى لوكس جنگلى، دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، برای طراحی داخلی این ویلا از کاغذ دیواری، سقف کناف و... استفاده شده است، از امکانات دیگر این ویلا می توان به کف سرامیک، آشپزخانه ای مدرن با کابینت های سفید، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، انشعابات نصب، تاسیسات کامل و... اشاره نمود.

خرید ویلا جنگلی برای آن دسته از عزیزانی که به منطقه ی جنگلی علاقمند هستند، پیشنهاد میشود.

اسناد و مدارک این ویلای دوبلکس جنگلی به صورت کامل دریافت و ثبت شده است، از این سوی پس از معامله مالکیت ویلا به شما خریداران عزیز تعلق می گیرد، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، خرید ویلا سند دار یک خرید امن و مطمئن و بدون دردسر را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

این ویلا در منطقه ی جنگلی قرار گرفته است، از این سوی چشم اندازى كه اين ويلا دارد، رو به منظره اى بسيار ديدنى از كوهپايه و جنگل مى باشد، و

اين ویلای دوبلکس از حياط سازى خاص و ويژه اى بهره مند مى باشد، كه با درختان و باغچه كارى بسيار زيبايى زینت داده شده است. 

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از لحاظ قیمتی ویلا های جنگلی در شمال از قیمت بسیار پایین تری نسبت به ویلا های ساحلی برخوردار می باشند، این ویلا با داشتن تمامی امکانات دارای قیمت مناسبی می باشد، همچنین شما عزیزان می توانید این ویلا را به صورت اقساطی خریداری کنید، شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد، اگر به خرید ویلا اقساطی علاقه مندید، ما به شما این ویلای ارزنده را پیشنهاد می دهیم.

 

این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 250 متر مربع آماده فروش می باشد، اگر از این ویلای دوبلکس جنگلی خوشتان آماده است، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، و اطلاعات لازم را در مورد شرایط فروش، امکانات و شرایط ویلا و.... بدست آورید، برای تماس با ما کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18321
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه