صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله

469
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،800،000،000 تومان
جستجو 18267
زمین
300 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یک فول فرنیش با بنای دوبلکس با متراژ زمین 300 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع در لوکیشن جنگلی را داریم، اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد، بنای این ویلای جنگلی مورد نظر در سازه ی دوبلکس به صورت مدرن می باشد، همچنین از طریق راه پله می توان به طبقه ی بعدی دسترسی داشت، این ویلا دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، آشپزخانه ایی مدرن، با تجهیزات کامل اعم از؛ کابینت، هود، شیرآلات و... با بهترین کیفیت، سقف کناف، لوستر، پنجره های قدی دوجداره رو به طبیعت زیبای شمال و... از امکانات جزیی این ویلای سلطنتی مدرن می باشد، پیشنهاد مشاورین ویلا البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلای ارزنده می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس دارای حیاط بزرگ با استخر روباز می باشد، همچنین داشتن استخر در این ویلا، آن را به یک خانه رویایی تبدیل کرد است، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال دیگر از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد، از دیگر امکانات این ویلا اسناد و مدارک رسمی آن می باشد، کافیست ب مشاورین مجرب البرز ارتباط برقرار کنید، و اسناد و مدارک را استعلام بگیرید.

یکی از مزایای عالی این ویلای دوبلکس، شهرکی بودن آن می باشد، ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از امنیت بالایی برخوردار می باشد، و در هنگام غیبت شما، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان تامین و تضمین شده می باشد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که به صورت تمام وقت در ویلای خود سکونت ندارند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا با این ویژگی ها می تواند موقعیت خوبی برای شما باشد، هم چنین این دستگاه ویلای دوبلکس در سال 1400 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، و قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، همچنین دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ به همین دلیل، شما می توانید با پرداخت قسمتی از هزینه خرید این ویلا دوبلکس جنگلی، معامله را انجام دهید، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید، تیم مجرب املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به شما سروران عزیز می باشد، همچنین جهت مشاوره، می توانید دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18267
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه