صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس در آمل

فروش ویلا دوبلکس در آمل

603
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18287
زمین
195 متر مربع
بنا
215 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس در آمل

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن جنگلی:

در منطقه ی جنگلی آمل

دوبلکس

نما سنگ

زمین 195 متر

بنا 215 متر

4 اتاق خواب و سه خواب مستر

انشعابات نصب

کابینت نصب

محوطه سازی شده با گل و درخت

دارای تراس بزرگ

داخل شهرک با امنیت بالا

 و....

از مزایای مهم این ویلا دوبلکس، شهرکی بودن آن می باشد، زیرا در هنگام عدم حضور شما در ویلا، امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود، با خرید ویلا در شهرک می توانید از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید.

متریال های استفاده در ساخت این ویلا، از نوع مرغوب ترین و سازگارترین با آب و هوای شمال می باشد، نمای سنگ مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی شمال کشور دارد، خرید ویلا نماسنگ در هوای مرطوب و شرجی شمال بهترین گزینه برای خرید می باشد.

این ویلا در شهر آمل با بهترین متریال قرار دارد، از امکانات موجود در این منطقه می توان به پارک جنگلی هلومسر، آبشار سنگ درکا، مراکز خرید، ییلاق های بکر، نزدیک به شهر محمودآباد و چمستان، دانشگاه شمال، استخر شمال و... اشاره نمود، همچنین شهرستان آمل نزدیک ترین به تهران می باشد، با خرید ویلا در آمل می توانید به امکانات و امتیازات بسیاری دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است، یکی از  مزیت مهم این ویلا، سنددار بودن آن می باشد، امروزه خرید ویلا سنددار برای مشتریان، بسیار مهم می باشد؛ زیرا سند ترک برگ ملک، خریدار را از خرید خود مطمئن می کند.

این ویلا در آمل در سازه ی دوبلکس با نمای سنگ دارای متراژ زمینی به مساحت 195 متر مربع و 215 متر مربع زیر بنا می باشد، این ویلا در سال 1400 توسط مهندسین مجرب با بهترین امکانات و متریال عالی طراحی و ساخته شده است، برای این ویلای جنگلی 4 اتاق در نظر گرفته شده است، که 3 خواب آن به صورت مستر می باشد، انشعابات لازم نصب و آماده ی بهره برداری می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کابینت های برند، کف سرامیک، راه پله ای مدرن چوبی و... جزیی از امکانات این ویلای ارزنده می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

سند این ویلای جنگلی تک برگ می باشد، همچنین فروشنده برای تسویه مالی، شرایط بینظیر نقد و اقساط در نظر گرفته است، شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شمال شوید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

با خرید ویلا در شمال می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی را ایجاد کنید، بی شک این سرمایه گذاری بسیار مفید و ارزنده برای شما عزیزان خواهد بود.

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت و راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18287
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه