صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس مدرن محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس مدرن محمودآباد

657
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18299
زمین
370 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن در محمودآباد

 

 این ویلایی که در این آگهی می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، مناسب افرادی می باشد که، به دنبال خرید ویلا لوکس و مدرن در شمال می باشند، این ویلا در جاده کلوده محمودآباد و در سازه ی دوبلکس، در سال 1400 با بهترین متریال ساخته شده است، اگر می خواهید با این ویلا در محمودآباد بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

امکانات کلی این ویلای دوبلکس ساحلی در محمودآباد

ویلا در سازه دوبلکس

در شهرک برند

370 متر مربع مساحت زمین

200 متر مربع زیر بنا

3 اتاق خواب به صورت مستر

 حیاط سازی خیلی شیک

نما سنگ

استخر دار

انشعابات لازم نصب

 در نزدیکی جاده

ویلا ساحلی در شهر توریستی محمودآباد

اسناد و مدارک کامل

و....

زمانی که شما ویلا استخردار را خریداری می کنید، در واقع با یک تیر دو نشان می زنید، هم شما عزیزان از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد، و همچنین ارزش ویلای شما به طور چشمگیری پیشرفت خواهد کرد، از این سوی یک سرمایه گذاری هوشمندی را نیز ایجاد می نمایید، خرید ویلا استخر دار در شمال برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لاکچری می باشند، گزینه عالی محسوب می شود.

این ویلا در محمودآباد و در جاده کلوده با سازه ی دوبلکس با بهترین امکانات ساخته شده است، جاده کلوده جزو توابع محمودآباد می باشد، اگر به خرید ویلا ساحلی علاقمند هستید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد، همچنین این منطقه، بین آمل و نور و محمودآباد قرار گرفته است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

خرید ویلا سند دار در شمال

 اغلب ویلاها در شمال به صورت قانونی طراحی و ساخته می شوند، خوشبختانه این ویلای ساحلی، به صورت قانونی ساخته شده و اسناد لازم و ضروری همچون سند شش دانگ و مجوز ساخت را دریافت نموده است، که شما به راحتی بعد از معامله می توانید، برای انتقال مالکیت اقدام کنید، باید بدانید که با داشتن سند شش دانگ، مالکیت کامل ویلا به شما تعلق می گیرد، با خرید ویلا سند دار شمال یک خرید مطمئن را می توانید تجربه کنید.

 شما با بازدید از این ویلای دوبلکس در جاده کلوده، قطعا عاشق این ویلا خواهید شد، زیرا این ویلا به صورت مدرن با امکاناتی همچون، استخری با امکانات کامل با سقف زیبا و کاشی های سفید و آبی که آرامش را به ارمغان می آورد، و همچنین به امکانات دیگر این ویلا، می توان به سقف کناف، نور پردازی شده، کف سرامیک، درب ضد سرقت، 3 اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، محوطه ی بیرونی دلباز و دلنشین، نما سنگ و.... اشاره نمود، شما با خرید این ویلای نوساز دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه تجهیزات ساختمانی نمی باشید، زیرا این ویلا در سال 1400 تمامی انشعابات لازم اعم از؛ آب، برق و گاز را دریافت نموده است.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای خرید ویلا در شمال اگر نیاز به مشاوره دارید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب البرز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18299
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه