صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس استخردار در سعادت آباد نور

خرید ویلا تریبلکس استخردار در سعادت آباد نور

1665
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12246
زمین
550 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار در سعادت آباد نور

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام

معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس در منطقه برند و معروف از شمال با آب و هوای بی نظیرِ منطقه جنگلی

این ویلای تریبلکس دارای ۵۵۰ متر زمین ۵۰۰ متر بنای ساخت می‌باشد از نظر متراژی نسبت به سایر ویلا های موجود در منطقه تفاوت فاحشی دارد و کمتر ویلایی در چنین متراژ بالا وجود دارد به همین دلیل این ویلا در منطقه جنگلی و برند شمال به دلیل طراحی ظاهری بی نظیر و مساحت بنای بالا از جمله ویلاهای خاص و نادر برای شما خاص پسندان می باشد.

در این فضای ۵۰۰ متری چهار اتاق خواب مستر بارعایت شرایط نور گیری پنجره ها و مناظر طبیعی در فضای سه طبقه ای ِساختمان؛ مهندسی و طراحی شده است.

این ویلای تریبلکس دارای استخری کاملا مهندسی ساز و زیبا و دقیقاً در وسط فضای حیاط قرار گرفته است که به زیبایی های این ویلای تریبلکس نما سنگ افزوده است.

خرید ویلا استخردار یکی از ویژگی های پرطرفدارِ مشتریان به خصوص برای آن دسته از عزیزانی که عاشق آبی به تن زدن میباشند ولی از مکانهای عمومی هم چون استخر ها و حمام های عمومی و یا دریا بیزارند وجود یک استخر اختصاصی در ویلا برایشان یک امر ضروری است.

حال باید گفت که این ویلای تریبلکس استخردار در کجای شمال واقع است؟

این ویلای تریبلکس استخر دار در حومه شهر نور منطقه جنگلی؛ خوش و آب و هوای سعادت آباد یکی از مناطق برند و بنام در شمال می باشد قرار گرفته است .

همه ما می‌دانیم که قیمت زمین در جای جای کشور و نه تنها زمین بلکه تمامی کالا ها و خدماتی که در کشور ما وجود دارد در سال های اخیر دچار تورم و افزایش قیمت بسیار بالایی شده است به خصوص قیمت زمین ها که یکی از هوشمندانه ترین نوع سرمایه گذاری برای عموم مردم بوده و می باشد بخصوص زمین ها و یا ویلاهای شمالی که سعادت آباد یکی از آن مناطق بوده و شاهد رشد بسیار بالایی در آن بوده ایم و پیش بینی می شود که افزایش قیمت در این منطقه و حتی سایر مناطق دیگر شمالی با افزایش قیمت‌ بالایی روبرو خواهد بود و پیشنهاد البرز ویلا به شما عزیزان این است که اگر قصد خرید ویلا و یا زمینی را دارید همین حالا با کارشناسانِ مجرب ما تماس برقرار نمایید و یا دکمه "ثبت درخواست مشاوره" در همین صفحه را بفشارید تا تصمیم خود را به قطعیت و مالکیت برسانید.

اگر در رابطه با این ویلای استخردار زیبا اطلاعات بیشتری می خواهید می توانید با مشاور اختصاصی آن یعنی خانم صوفی به شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ تماس برقرار نمایید و یا اینکه با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نموده تا با علم و اطلاعات بیشتری به خرید ویلا در شمال توسط تیم باسابقه البرز ویلا اقدام نمایید

 

#کد۳۲۱


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 12246
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه