صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا تریبلکس جنگلی

فروش ویلا تریبلکس جنگلی

630
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18291
زمین
290 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس جنگلی 

 

 با سلام، خدمت شما سروران عزیز، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، بی شک جزو یکی از ویلاهای مدرن در نور می باشد، اگر می خواهید، بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید، پس با ما همراه شوید.

این ویلا در سازه ی تریبلکس طراحی شده است، و ویلای تریبلکس در سه طبقه مجزا از هم، طراحی می شود، که با پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند، ویلاهای تریبلکس جزو ویلاهای لوکس در شمال محسوب می شود، خرید ویلا تریبلکس برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لاکچری در شمال هستند، پیشنهاد مناسبی می باشد، این ویلای لاکچری در شهرستان نور با متراژ زمینی به مساحت 290 متر مربع آماده فروش می باشد، زیربنای این ویلا 250 متر مربع می باشد، که به صورت حرفه ایی طراحی شده است، در ادامه به امکانات داخلی این ویلا می پردازیم.

برای مشاهده و خرید ویلا در نور روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای لاکچری دارای رئوف گاردن به صورت 360 درجه می باشد، که به راحتی می توانید به ویوی همیشگی شمال و طبیعت فوق العاده ی جنگل و کوهستان دید عالی داشته باشید، زیرا به دلیل اختلاف سطح ۳ طبقه ای این ویلا، شما از چشم انداز زیبای کوهستان و جنگل این ویلا، نهایت لذت را خواهید برد.

کف سرامیک، سقف کناف، آیینه کاری، آشپزخانه ایی شیک مدرن با کابینت های به روز و تجهیزات عالی و 3 اتاق خواب بزرگ به صورت مستر و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و.... نمونه ایی از امکانات این ویلای ارزنده در نور می باشد، بازدید از این ویلای لاکچری را در نور توسط مشاورین مجرب البرز از دست ندهید.

قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، لازم به ذکر می باشد، این ویلا در شهرکی برند احداث شده است، که امنیت ویلاهای شهرکی همانطور که می دانید توسط نگهبان مجموعه تامین می شود، با خرید ویلا شهرکی می توانید امنیت را برای ویلای خود تضمین کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

داشتن آب، برق، گاز، که از امکانات اولیه ویلا محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای تریبلکس این انشعابات لازم را دریافت نموده است، از این سوی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلای لاکچری متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

شرایط فروش این ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ خرید ویلا اقساطی یک امتیاز عالی برای این ویلا محسوب می شود، همچنین سند ویلا تک برگ بوده و شما را از خرید خود، مطمئن می سازد؛ امروزه اولویت اصلی اکثر مشتریان، خرید ویلا سنددار در شمال می باشد.

  تیم مجرب و حرفه ای البرز ویلا، شما را در زمینه ی خرید ویلا در شمال همراهی خواهند کرد؛ به همین منظور کافیست می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

البرز ویلا بهترین ها را برای شما عزیزان آرزو می کند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18291
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه