صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

400
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18365
زمین
360 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

 

اگر قصد خرید یک ویلای لاکچری در شمال را دارید، با ما تا انتهای این آگهی همراه باشید.

در ابتدا به جزئی از امکانات این ویلا می پردازیم؛

لوکیشن؛ محمودآباد، جاده کلوده

360 متر زمین

250 متر بنا

دوبلکس

استخردار

سه خواب به صورت مستر  

هوشمند کامل؛ اعلام حریق و سرقت

سیستم صوتی و رقص نور

سقف کناف

کاغذ دیواری و کف سرامیک

نما سنگ

تراسی رو به ویوی زیبای شمال

فروش به صورت اقساطی

انشعابات آب، برق گاز به صورت کنتور نصب

پروانه ساخت

و...

امکانات ذکر شده، جزئی از امتیازات این ویلای دوبلکس در جاده دریا می باشد، در ابتدا باید بدانید، جاده دریا، ما بین شهرهای آمل، محمودآباد و چمستان قرار گرفته است، از این سوی جزو منطقه ی ساحلی و حتی جنگلی می باشد، با خرید ویلا در جاده دریا، به راحتی به مناطق گردشگری و امکانات رفاهی و... این مناطق دسترسی خواهید داشت، این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 360 متر مربع و زیر بنای 250 متر مربع، با شرایط فروش به صورت نقد و اقساطی، آماده فروش می باشد، در واقع این ویلا برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، این ویلا با نمای سنگ، و ستون های بلند، تراسی روی به طبیعت زیبای شمال، در حین ورود، توجه افراد را به خود جلب می کند، علاوه بر، آپشن های موجود، استخری در محوطه ی ویلا تعبیه شده است، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، با خرید ویلا استخر دار در شمال، بی شک می توانید نهایت لذت را از ویلای شخصی خود ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آشپزخانه این ویلای دوبلکس نیز بسیار بزرگ است و از کابینت های بسیار شیک با بهترین جنس و دیگر تجهیزات آشپزخانه ای ساخته شده است، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب های مستر، کف سرامیک، سقف کناف، نور پردازی، سیستم هوشمند، درب ضد سرقت، کاغذ دیواری و... از آپشن های این ویلای نوساز در جاده دریا می باشد، لازم به ذکر می باشد، که این ویلا تمامی، مدارک و اسناد مورد نیاز مانند مجوز ها، پرونده ساخت، سند، و... را نیز دارا می باشد پس اگر قصد خرید ویلا سند دار در شمال را دارید، ما این ویلا بسیار شیک و لاکچری در جاده دریا را پیشنهاد می کنیم، بنابراین بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای خرید این ویلای دوبلکس نوساز، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس در آمل؛ با کد 18365، مشاور خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ ارتباط برقرار کنید، تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 


محدوده آدرس: جاده کلوده - جاده دریا
  • جستجو: 18365
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه