صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت استخر دار در نور

خرید ویلا فلت استخر دار در نور

588
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18257
زمین
500 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا فلت استخر دار در نور

 

سلام به همراهان محترم سایت تخصصی ویلا البرز، امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی و نشاط باشه.

 

امکانات جزیی این ویلای جنگلی

فلت

شهرکی

اسناد و انشعابات کامل

 استخر دار چهار فصل رو باز

متراژ زمین 500 متر مربع

متراژ زیربنا 180 متر مربع

3 اتاق خواب و 2 اتاق خواب به صورت مستر

حیاط بزرگ

نما سنگ

کف حیاط سنگ 

طراحی داخلی شیک با  سقف کناف، کاغذ دیواری کابینت ام دی اف ترک

 و...

در ادامه این آگهی به نکات دیگر ویلا می پردازیم، سند این ویلا تک برگ می باشد، خرید ویلا سنددار خیال شما را از بابت یک خرید امن و مطمئن آسوده می سازد، همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده دیگر ویلاها روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۵0۰ متر می باشد، که 180 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، در این ویلا فلت،3 اتاق خواب تعبیه شده است، که 2 اتاق خواب آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی می باشند، در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت از بهترین جنس، هود و گاز رو میزی می باشد، طراحی داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، محوطه این ویلا با گلها و درختان زیبا تزئین که بر زیبایی این ویلا بسیار تاثیر گذار است، نمای ساختمان از سنگ می باشد، که یکی از ویژگی های مثبت ویلاهای نما سنگ، مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی آب و هوا و رطوبت شمال می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در منطقه ی جنگلی و در شهرک قرار دارد، یکی از مزیت های ویلاهای جنگلی نزدیک بودن به جاده اصلی و مرکز شهر است، که باعث می شود در تمام فصل های سال حتی در پاییز و زمستان به راحتی به ویلای خود دسترسی داشته باشید.

  این ویلا فلت، نما سنگ، به صورت درجه یک در منطقه برند جنگلی، با آب و هوا بسیار عالی در محیطی امن و آرام در شهرک قرار دارد، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه برایشان در الویت قرار دارد، پیشنهاد مناسبی می باشد.

 امروزه خرید ویلا در شمال یکی از پر سودترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شود، و باید بدانید که، ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، اگر در حین معامله و قبل از خرید و... نیاز به مشاوره دارید، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز مراجعه کنید، و اطلاعات لازم را بدست آورید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

لینک پیشنهادی؛

خرید ویلا فلت

خرید ویلا استخر دار


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18257
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه