صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

472
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
جستجو 16829
زمین
400 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

سلام مجدد به همراهان سایت البرز امیدوارم خوب باشه و خندون و جیبتون پر پول.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت در منطقه چمستان را به شما عزیزان معرفی نماییم.

همانطور که گفته شد این ویلا باغ در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد که به دلیل ساخت و ساز های ویلایی که طی سال‌های اخیر در آن صورت گرفته است، به شهرت فراوانی رسیده است؛ سعادت آباد نام روستایی است که این بنا در آن بنا شده است؛ سعادت آباد یکی از برند ترین روستاهای شهر چمستان می‌باشد که در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ روستای سعادت آباد با روستاهای امیرآباد و کچلده همسایه می باشد؛ چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کرده تا سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی زیبا بنا شده اند را مشاهده نمایید.

طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل ساختاری ساده، دارای قیمت کمتری نسبت به ویلای نیم پلوت، دوبلکس یا تریبلکس می باشد؛ همچنین این ویلا برای افرادی که عبور و مرور از پله برایشان سخت است، بسیار مناسب می باشد.

ویلا باغ، معمولا به ویلایی گفته می شود که دارای حیاط بزرگ باشد؛ چنانچه علاقمند به طبیعت و پرورش گل و گیاه هستید، خرید ویلا باغ بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد؛ زیرا به دلیل وجود باغچه بزرگ در این نوع ویلا، شما عزیزان می توانید انواع گل و گیاهان زینتی را در باغچه خود کاشته و آنها را پرورش دهید.

متراژ کل زمین این ویلا باغ، ۴۰۰ متر می باشد که ۱۸۰ متر آن را زیربنای آن تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا که نو ساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، متصل و آماده بهره برداری می باشد.

نوع ملک ویلا، جنگلی است؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل دسترسی آسان و همچنین بهره مندی از آرامش جنگل، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا که خیلی از فراد به دنبال آن هستند، شرایط فروش آن می باشد که به صورت نقد و اقساطی است؛ شما با پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان می توانید صاحب این ویلا شوید؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

سند این ویلای جنگلی، تک برگ می باشد؛ شما عزیزان اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

از اینکه تا انتهای این اگهی با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مشاورین و کارشناسان البرز ویلا، همراه شما در زمینه خرید ویلا در شمال.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 16829
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه