صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در نور

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در نور

805
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،550،000،000 تومان
50%پیش پرداخت الباقی اقساط بدون بهره
جستجو 16812
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در نور

با سلامی مجدد خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز ویلا؛ با آرزوی سلامت و تندرستی برای شما عزیزان.

امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی سنددار در نور را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس لطفاً تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

شهرستان نور یکی از شهر های ساحلی جنگلی و بسیار خوش آب و هوای مازندران می باشد که به دلیل داشتن جنگل های بکر و زیبا و همچنین سواحل زیبا و آرامش بخش، افراد زیادی را جذب خود کرده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نور هستید، کلیک کنید.

این ویلا به صورت نیم پیلوت ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پلوت تقریباً بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار دارند؛ این دسته از ویلاها تقریباً از یک و نیم طبقه تشکیل شده اند؛ به این صورت که نیمی از فضای سالن به وسیله چند راه پله از دیگران جدا شده و فضای بسیار مدرن و زیبا را به وجود آورده است؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، دارای طرفداران زیادی می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا ۲۰۰ متر است که 140 متر آن را زیربنای آن تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره‌ برداری می‌ باشد؛ در این ویلای جنگلی 2 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

سند این ویلای نیم پیلوت، تک برگ می باشد که آماده انتقال به مالک جدید است؛ اگر فقط و فقط قصد خرید ویلا سنددار را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 از دیگر امکانات فوق العاده مهم این ویلا، شهرکی بودن آن است؛ امنیت آن به وسیله نگهبانی ۲۴ ساعته که در این وجود دارد، تضمین شده است و دارای محیطی کاملا خوش نشین و آرام برای زندگی دائم می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا در بافت مسکونی واقع شده اند و در یک منطقه عالی و برند جنگلی می باشند؛  دسترسی به تمامی امکانات تفریحی و رفاهی کاملا آسان و ساده می باشد و همچنین راحتی در رفت و آمد را برای شما به ارمغان می آورد.

برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

از قلم نیفتد که این ویلای شهرکی، جنگلی است و فاصله آن تا جنگل کمتر از ۵ دقیقه می باشد؛ البته این ویلا به دلیل قرار داشتن در شهرستان بسیار زیبای نور که یک شهرستان ساحلی جنگل می باشد، دسترسی بسیار راحتی به ساحل نیز دارد فاصله آن به کمتر از ۱۵ دقیقه می رسد؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل داشتن دسترسی آسان به جنگل، مورد تایید بسیاری از افراد قرار دارد.

از دیگر امکانات این ویلا می توان به حیاط سازی بسیار زیبای آن اشاره کرد که یک باربیکیو نیز در آن تعبیه شده است؛ از امکانات داخلی، ویلا می ‌توان به حمام ترک و سقف پوشیده شده از کناف و نورپردازی بسیار زیبای آن اشاره کرد؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های ام دی اف می باشد.


با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16812
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه