صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی

خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی

667
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18269
زمین
180 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی

 

بی شک این ویلایی که امروز در این آگهی قصد معرفی آن را داریم، یکی از بهترین و زیباترین ویلا در شمال و در منطقه ی سرسبز و توریستی چمستان می باشد، این ویلا در سازه ی نیم پیلوت و دارای متراژ زمین 170 متر مربع می باشد، در ادامه ی این آگهی به امکانات دیگر این ویلا اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

لوکیشن این ویلا در شهرستان چمستان و در روستای خطیبکلا در مسیر جنگلی و سرسبز و در منطقه جنگلی می باشد، چمستان به دلیل قرار گرفتن بین کوه و جنگل های شمال، دارای آب و هوای عالی و نیز دارای طبیعت بکر می باشد، از این سوی اگر قصد خرید ویلا جنگلی دارید، بازدید از این ویلای نیم پیلوت را از دست ندهید.

این ویلای نیم پیلوت در فضای سبز شهرکی در مکانی دنج و آرام با امنیت بالا قرار دارد، با بهترین امکانات و متریال توسط مهندسین ساخته شده است، باید بدانید که ویلاهای غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم ‌ترین آن امنیت است را ندارند، این ویلا در شهرکی جنگلی قرار دارد، که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد، از این سوی امنیت را برای ویلای شما چندین برابر می کند، همچنین این ویلا در سازه نیم پیلوت، در سال 1399 تمامی انشعابات لازم، آب، برق و گاز را دریافت نموده است، و در بافت مسکونی نیز قرار دارد، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، که در سند تک برگ مشخصاتی اعم از؛ نوع کاربری، آدرس دقیق، کد پستی، ناحیه و بخش، مساحت دقیق ملک، اطلاعات مالک و.... نوشته شده است، شما با خرید ویلا سند دار در چمستان می توانید، یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

اگر بخواهیم از امکانات این ویلا به شما عزیزان بازگو کنیم، این ویلا دارای متراژ زمین به مساحت 180 متر مربع و زیربنای 110 متر مربع می باشد، برای این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، امکانات داخلی ویلا می توان به کابینت، درب ضد سرقت، شومینه، تراسی رو به طبیعت زیبای خطیب کلا و حیاط دلباز که با درختان و گیاهان زیبا دیزاین شده می باشد، اشاره نمود.

اخیرا با داشتن بودجه کم می توان صاحب یکی از ویلاها زیبا در شمال شد، زیرا امروزه اکثر ویلاها در شمال دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی می باشد، شما نیز می توانید این ویلای نیم پیلوت را در خطیبکلا را به صورت اقساطی خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقساطی جامعه بهترین گزینه می باشد، این فرصت را از دست ندهید، با خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان، می توانید صاحب یکی از ویلاهای ارزنده در شمال شوید، و از این موقعیت و سکونت در ویلا نهایت لذت را ببرید.

اگر با توجه به مطالب گفته شده در این متن، علاقمند به خرید ویلا در چمستان را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ویلا البرز، از طریق در خواست مشاوره، کمک بگیرید، و مشاوره بگیرید، برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

از اینکه سایت ویلا البرز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18269
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه