صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا نیم پیلوت جاده دریا

ویلا نیم پیلوت جاده دریا

1084
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،550،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15122
زمین
220 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت ارزنده جاده دریا

سلام سلام، امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظه هاتون به زیبایی تابلوی طبیعت پاییزی...

در معرفی ویلا نیم پیلوت ارزنده با ما همراه باشید...


این ویلا نیم پیلوت در جاده محمودآباد واقع در روستای زیبا و توریستی کلوده میباشد، این روستا از لحاظ موقعیت جغرافیایی به همه امکانات رفاهی و تفریحی اعم از سوپرمارکتها، پمپ بنزین ها، مراکز خرید و... دسترسی دارد.
از امتیازات بزرگ و هیجان انگیز این روستا دسترسی سریع تر به مناطق بکر شمالی اعم از دریا، جنگل، کوه و... دارد.

برای دیدن این روستای زیبا روی نقشه،کلیک کنید.


ویلا نیم پیلوت چیست؟

ساختار ویلا نیم پیلوت به صورت یک اتاق نشیمن هم سطح با زمین و اتاق یا اتاق هایی با اختلاف سطح از اتاق نشیمن می باشد؛ این نوع ویلا امروزه در شمال کشور، رونق زیادی پیدا کرده است؛ یکی از مزایای خرید ویلا نیم پیلوت، بهره مندی از پارکینگ مسقف آن می باشد؛ همچنین اکثر ویلاهای نیم پیلوت، دارای انباری نیز می باشند.

چنانچه به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت هستید، می توانید ویلاهای دیگر سایت ویلاالبرز را مشاهده نمایید.

این ویلا نیم پیلوت، نیز در شهرک جنگلی قرار گرفته است.

 

ویلا شهرکی؛ ویلایی است که در جوار مجموعه‌ای از ویلاها در زمینی پهناور، احداث می شود و دارای معماری یکسان و نگهبان می باشد که نشان دهنده امنیت شهرک می باشد، به طور کلی ویلای شهرکی، احداث شده در یک زمین مشترک است، زمینی اشتراکی با دیگر ویلاها.

آمارها نشان دهنده این هستند که خرید ویلا شهرکی در شمال دائما رو به رشد می باشد و متقضیان این نوع ویلا در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته است، بسیاری از متقاضیان، علاقه مند به خرید ویلا در منطقه خوش آب و هوا و طبیعت بکر شمال هستند و خرید ویلا شهرکی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد تا با خرید ویلا در شمال بتوانید از تمام این زیبایی ها بهره مند شوید.

این ویلا نیم پیلوت در سال 1399،در زمینی به مساحت 220متر،یک خانه زیبای نیم پیلوت به بنای 110متر ساخته شده است؛ که دارای 2 اتاق خواب  همراه سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی میباشد.

 

 

از ویژگی های شاخص این ویلا قیمت مناسب آن نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ علاوه بر قیمت مطلوب، این ویلا همچنین دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا در این رنج قیمت کلیک کنید.

 

مشخصات و امکانات ویلا نیم پیلوت  شهرکی :

شهرک عالی با نگهبانی

زمین ۲۲۰

بنا ۱۱۰

نیم پیلوت 

مبله

دو خواب بالا

حیاط سازی عالی

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید یا نسبت به پر کردن فرم مشاوره رایگان در پایین صفحه اقدام فرمایید.



 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸  با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: کلوده

ویلاهای مشابه