صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

772
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،250،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10381
زمین
550 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام امیدوارم تا اوقات خوشی را سپری کرده باشید و بهترین لحظات را برای شما و خانواده تان آرزومندیم.

امروز قصد داریم دو دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ کاملاً شبیه همراه معرفی کنید این دو ویلا در مجاورت هم و دارای ۲۴۰ متر بنای ساخت و ۵۵۰ متر زمین می باشند که در بنای ۲۴۰ متری دوبلکس دارای چهار اتاق خواب مستر و با رعایت اصول و قواعد مدرن مهندسی سازه و معماری طراحی این ویلا صورت گرفته است.



خرید ویلا دوبلکس امروزه یکی از پرتکرار ترین نوع ساخت؛ از سویِ سازندگان و سرمایه‌گذاران در ساخت می باشد؛ شهرک های متعددی را مشاهده خواهید کرد که در آن ویلاهای دوبلکس ساخته شده و این خود نشان‌دهنده میزان تقاضای عموم مردم به این سبک از ویلا هاست.

موقعیت جغرافیایی قرار گرفتن این دو دستگاه ویلا؛ در خط فاصلِ جنگل و دریا می باشد به گونه ای که ویلای شما هم در گروه خرید ویلا جنگلی و هم در گروه خرید ویلا ساحلی قرار می گیرد زیرا تنها با طی مسافت ۵ الی ۱۰ دقیقه ای؛ هم به ساحل و هم به جنگل دسترسی خواهید داشت نزدیکترین ساحل؛ ساحل محمودآباد به ویلاها خواهد بود و نزدیک ترین جنگل؛ جنگل آلشرود و جنگل های چمستان و حومه آمل می باشد.

یکی از امتیازات بارز و ارزنده این ویلا استخر دار بودن آن است استخر کاملا مهندسی ساز که هر دو ویلا از این قابلیت  برخوردار می باشد.

خرید ویلا استخردار در شمال امروزه بسیار باب شده است زیرا شما در مکانی شخصی می توانید اوقات بی نظیری را در کنار خانواده و عزیزانتان با استفاده از استخر و آبی به تن زدن، سپری نمایید.

 

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان؛ شرایط سند ویلا و انشعابات آن است است که در قالب تماس هایی که از سمت مشتریان و مشاوره هایی که انجام می دهیم به این سوالها؛ بیش از پیش مواجه خواهیم شد که آیا این ویلا سنددار است؟

سند آن از چه نوع نوعی می باشد؟

آیا انشعابات آن وصل بوده است؟

آیا پایان کار دارد؟

آیا مجوز ساخت این ویلا اخذ گردیده است ؟

و سوال های مختلف مربوط به مالکیت و شرایط سندی؛ که در رابطه با این دو ویلا این اطمینان را به شما خواهیم داد که این ویلا سند دار با سند تک برگ و مجوز ساخت به همراه پایان کار می باشد و خاطرتان از لحاظ سند و جواز های ساخت آن جمع و آسوده باشد.

پس؛ دیگر امتیازات این دو ویلا سند دار بودن آن است که شما می توانید با خیالی راحت مالکیت رسمی و قانونی این ویلا را توسط تیم البرز ویلا به خود انتقال دهید.

مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا


همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا میتوانید با مشاور اختصاصی آن یعنی خانم یگانه به شماره 09198738017 تماس برقرار نمایید یا دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

کد167

 


محدوده آدرس: جاده نور به محمود آباد
  • جستجو: 10381
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه