صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / دوبلکس نما مدرن امیرآباد

دوبلکس نما مدرن امیرآباد

732
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 17207
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

امیرآباد نور کجاست و خرید ویلا در امیرآباد چگونه است؟

امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد چه مزایایی دارد؟ برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید با منطقه زیبا و خوش آب و هوای امیرآباد آشنا شویم. امیرآباد، در نزدیکی آمل در استان مازندران واقع شده است. این منطقه زیبا، از نظر نزدیکی به دریا، مرکز شهرستان آمل، راه های ارتباطی و همچنین توجه روز افزون به آن از نظر اقتصادی، امیرآباد را در موقعیت ویژه ای قرار داده است. همین عوامل رشد سریع قیمت زمین و توجه به این منطقه برای ویلا سازی را فراهم کرده است. سرمایه گذاران بسیاری به امیرآباد روی آورده اند و در حال ساخت ویلا در این منطقه هستند. اگر قصد خرید ویلا در شمال، با هدف رشد سریع در آینده نزدیک را دارید، حتما شرایط امیرآباد را بررسی کنید.

 

امیرآباد از نظر اقتصادی چه قابلیت هایی دارد؟

هنگام بررسی اینکه امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد برای سرمایه گذاران چه موقعیت ویژه ای فراهم می آورد، توجه به این نکته ضروری است که این منطقه در مجاورت شهرستان آمل و در فاصله کوتاهی از ساحل نور واقع شده است. همین موقعیت ویژه امکان افزایش قیمت زمین در این منطقه را در سال های آتی افزایش می دهد. اکنون که تا حدودی می دانیم امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد چه مراحلی دارد، نوبت به بررسی شرایط اقتصادی این منطقه می رسد؟ منطقه گردشگری امیرآباد از پتانسیل بالایی برای تولید محصولات زراعی برخوردار است. از طرفی نزدیکی امیرآباد به مراکز تولید و کارخانه های فراوری محصولات غذایی موجب رشد اقتصادی این منطقه شده است. برای اینکه ببینیم امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد با چه مبلغی ممکن است، با یک جستجوی سریع در اینترنت به سایت های فروش متعددی دست می یابیم.

 

مهمترین شهر های مجاور امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد دسترسی ما را به کدام شهر های اصلی فراهم می آورد؟

آمل، مهمترین شهر صنعتی و خدماتی در نزدیکی امیرآباد است. علاوه بر آمل، قرار گرفتن امیرآباد در نزدیکی نور هم امکان دستیابی به مراکز خرید، مراکز خدماتی و بهداشتی مهم در کمترین زمان ممکن را فراهم می آورد. همچنین فاصله منطقه امیر آباد تا تهران حدود 2.5 ساعت است. این یعنی شما اگر ساکن تهران هستید، با چند ساعت رانندگی می توانید خود را به ویلای زیبای خود در امیرآباد رسانده و از تعطیلات لذت ببرید.

 

ویلا دوبلکس نما مدرن با متریال درجه یک 

 منطقه کوهپایه ای جنگلی آب و هوای بسیار عالی

محیطی امن و آرام برای خانواده  

خوشنشین شهرکی ۲۴ساعته نگهبانی

دسترسی به تمام امکانات تفریحی رفاهی

 


محدوده آدرس: امیرآباد
  • جستجو: 17207
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه