صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا دوبلکس جنگلی در امیر آباد

ویلا دوبلکس جنگلی در امیر آباد

469
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10193
زمین
380 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی در امیر آباد 

 

سلام همراهان گرامی املاک البرز؛ 

مرسی از اینکه همیشه همراه و پشتیبان ما هستید.

از اعماق وجودم، امیدوارم حال و هوای دلتون خوب باشه و روزگار بر وفق مراد.

کم کم داریم به گرم ترین فصل سال، نزدیک میشیم. با رسیدن فصل تابستون، بهترین کار کوچ کردنه. میپرسید به کجا؟

به خونه های تابستونیتون، ویلاهای لب ساحل و یا ویلای جنگلی. اگر هم تازه قصد خرید کرده اید، پس اجازه بدید من بهتون یه ویلای جنگلی لوکس در مکانی سرسبز را پیشنهاد کنم.

میدونید چرا؟ 

چون این روز ها سرمایه گذاری در مسکن، زمین، ویلا و به طور کلی املاک، از جمله کم ریسک ترین  و در عین حال پر سود ترین کالایی می باشند، که این روزها می توان با خیالی آسوده بر آن سرمایه گذاری کرد. 

ویلای دوبلکس، در منطقه ی جنگلی و با صفای امیر آباد، روستایی زیبا و دلگشا واقع در استان مازندران، میباشد. این ویلای 280 متری، که در زمینی به مساحت 380 متر مربع به مرحله ی ساخت رسیده است، دارای امکاناتی نظیر؛ درب ضد سرقت،به جهت حفظ امنیت و آسایش شما عزیزان دل، سرویس ایرانی و فرنگی و 4 اتاق خواب، که یکی از آنها به صورت مستر است، می باشد.  همچنین کف این ویلا از جنس سرامیک می باشد. برخورداری از انشعابات آب و برق و گاز از جمله امتیازات این ملک میباشد؛ از ویژه ترین امتیاز این بنای با ارزش نیز میتوان به استخر آن اشاره کرد. 

این ویلای لوکس دو طبقه، در سال جدید، 1399، بنا شده است و با بیشترین امکانات و امتیازات، به صورت نقد و اقساط در خدمت شما سروران قرار خواهد گرفت. این ملک ارزشمند سند دار می باشد، که این نکته ی جالب توجه ای است و جای شکر آن باقیست؛ زیرا طبق آمار بدست آمده، برخی از ویلا ها و املاک در شمال فاقد سند می باشند، که لازم به ذکر است؛ ویلا هایی که از طریق تیم حرفه ای املاک البرز در اختیار شما قرار میگیرند، از این قائله مستثنا هستند.

مانند این ویلای جنگلی استخردارsmile.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی      مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت

و در آخر نیز جا داره این رو هم خدمت شما بزرگواران عرض کنم؛ که بنده و تیم فعال املاک البرز همواره مشتاق خدمت رسانی به شما دوستان و همراهان املاک البرز هستیم.

خرید ویلا شهرکی

 شما دوستان عزیز، چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این  مناطق سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم پر توان املاک البرز مشتاق خدمت به یکایک هموطنان عزیز تر از جان هستند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه مشهود است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان پر تلاش و فعال املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای دوبلکس جنگلی در چنین مکان خوش آب و هوا، خانم کیان می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09119193891 تماس حاصل فرمائید. 

جهت مشاهده و خرید ویلا اقساطی در شمال کشور    

کد 121


محدوده آدرس: نور امیر اباد
  • جستجو: 10193
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه