صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید اقساطی ویلا دوبلکس در محمودآباد

خرید اقساطی ویلا دوبلکس در محمودآباد

789
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،250،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9097
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید اقساطی ویلا دوبلکس در محمودآباد

 

زندگی امروزه؛ بسیار دشوار شده است همه ما دغدغه های اساسی در این روزها داریم؛  بازار بورس - بازار سرمایه - بازار  خودرو - بازار مستغلات و  خرید و فروش هایی که شما را به سود یا زیان می رساند؛ بازاری که اگر هوشمندانه انتخاب نشود و با علمِ درست پیش نروید ممکن است حتی زندگی خود را به باد دهید!

تورم زیاد کشورِ ما در سالهای اخیر باعث شده است که درصد زیادی از مردم؛ در شرایط سخت مالی قرار گیرند و دارای چندین شغل باشند و تک شغله بودن دیگر؛ کفاف هزینه های زندگی و رفع نیاز خانواده ها را نداشته و به همین دلیل اکثر مردم به دنبال سرمایه گذاری های مختلف در کنار درآمد های شغلی خود هستند؛ از جمله بورس - خرید و سرمایه گذاری در شمال - خرید ویلا - فروش ویلا - خرید زمین و در واقع کلیه امور مرتبط به ساخت و سازها و مشارکت در پروژه های کلان در مناطق آزاد.

 

تیم مالی و کارشناسی املاک البرز با سابقه چندین ساله خود در شهرهای آمل - چمستان - نور و محمودآباد؛ دارای گسترده عظیمی از سرمایه گذاری می باشد بواسطه تجربه چندین ساله خود توانسته است شهرک‌ها و مراکزی را برای سرمایه‌گذاری و مالکیت؛ تدارک دهد تا برای مشتریان چندین و چند ساله خود و ارتباطات به وجود آمده در این سالها را به واسطه سرمایه گذاری های ایجاد شده بر اساس اعتماد سازی هایی که در منطقه به وجود آمده را به مشتریان ثابتِ خود و آشنایان این روابط ارائه کرده و بتوانند بهترین سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال انجام دهند.

خرید ویلا در شمال امروزه یکی از رایج ترین خرید ها و سرمایه گذاری ها در کشور می باشد؛ سرمایه گذاری با درصدِ ریسک صفر و کوتاه ترین بازه برای چندین برابر شدن سرمایه اولیه و سود بیشینه می باشد.

 

این ویلای دوبلکس دارای شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاری میباشد این ویلا با ۲۵۰ متر زمین و ۱۶۰ متر بنا به صورت دو طبقه ای با سه اتاق خواب مستر در سال ۱۳۹۹ با کلیه انشعابات و الزامات متصل آب برق گاز در حومه شهر آمل؛ واقع در جاده دریا، جاده اتصالی کمربندی آمل-چمستان به آمل-محمودآباد.

مشاهده و خرید ویلا محمودآباد دیگر

 

این ویلا دارای پایان کار و سند تک برگ می باشد که می‌تواند یک سرمایه‌گذاری کاملاً بی دردسر برای شما در شمال قلمداد گردد.

مشاور اختصاصی این ویلا خانم کیان می باشد و شما می توانید به صورت مستقیم با این شماره 091191983891 تماس گرفته و اطلاعات مکمل این ویلا را از خانم کیان بپرسید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره را کلیک نمایید که کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

کد 111

 


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 9097
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه