صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / دو دستگاه ویلا فلت ارزان قیمت در آپادانا

دو دستگاه ویلا فلت ارزان قیمت در آپادانا

457
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18389
زمین
115 متر مربع
بنا
75 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

دو دستگاه ویلا فلت ارزان قیمت در آپادانا

 

دوستان و همراهانِ همیشگیِ ویلا البرز سلام امیدوارم که حالِ دلتون بی نظیر باشه، با من امروز همراه باشید تا دو دستگاه ویلایِ ارزان قیمت بی نظیر را بهتان معرفی کنم.

جدیدا با این منطقه آشنا شدم یه منطقه سرسبزِ جنگلی، البته همه روستاهای شمال جنگلی و سرسبزه ولی این منطقه یه جوری با کلاس هم شده! حالا دلایلِ با کلاسیشم خودم تازه فهمیدم اخیرا تو این منطقه ساخت و سازهای زیادی شده و تقریبا از حالتِ بومی دراومده و یه منطقه تهرانی نشین شده! این منطقه آپادانا نام داره، یه منطقه جنگلیِ زیبا در ابتدایِ هرِ چمستان، دو روز پیش برای آمار از ساخت و ویلاهای جدید به این منطقه رفتم و این دو دستگاه ویلای نقلیِ ارزون قیمت رو براتون پیدا کردم که نمای هر دو ویلا عین هم و ساختارِ فلت دارن و همونطور که میدونید ساختِ ویلای همکف؛ کم هزینه ترین نوعِ ساخته و شما اگه قصدِ خرید ویلا در شمال در ابعاد و بودجه کم را دارید این دو دستگاه ویلا می تونه انتخابِ بسیار مناسبی براتون باشه.

نمای این دو ویلا مدرن می باشد و یک بنای 75 متری نقلی را به خود اختصاص داده؛ که مساحتِ زمین 115 متر می باشد؛ و در این فضای 75متر دو اتاق خواب که یکی از آنها مستر می باشد تعبیه شده است.

کلیه انشعابات و الزاماتِ این ویلا وصل بوده و قابل سکونت می باشد.

 

گوناگونی و انواع متریال نمای ویلا های شمال

 

قیمت این ویلای همکفِ نقلی انقدر کمه و اقتصادیه که خودِ من اگه یکم بودجه داشتم اینو میگرفتم و چند ماه توش زندگی میکردم و چند وقت بعدش با قیمتِ خیلی بالاتر میفروختمش باورم نمیشه همچین ویلایی با این قیمت اونم تو شمال و یه منطقه تهرانی نشین؛ فقط یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، واقعا تو این شرایطِ تورمی این قیمت استثناییه و میتونه یه سکوی پرش برای سرمایه گذاری باشه برای خرید این ویلا همین حالا می تونید با مشاورین " املاک البرز " تماس بگیرید تا اطلاعات کامل و دقیق تری در رابطه با این دو دستگاه ویلای فلت دریافت کنید.

همچنین باید متذکر شد چنانچه بخواهید بصورت تخصصی از ویلای بالا، اطلاعات بیشتر کسب کنید، می توانید با سرکار خانم یگانه با شماره ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷ تماس برقرار کنید.

ما تو مجموعه املاک البرز این اطمینان رو به شما می دیم که با هر بودجه ای و هر سلیقه ای؛ شمارو مالکِ ویلا یا زمین در شمال کنیم فقط کافیه دکمه ثبتِ درخواستِ مشاوره در همین صفحه را بفشارید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی آپادانا
  • جستجو: 18389
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه