صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا فلت نقلی در منطقه جنگلی چنگاز

فروش ویلا فلت نقلی در منطقه جنگلی چنگاز

583
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18368
زمین
170 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت نقلی در منطقه جنگلی چنگاز

 

شمال کشور، با وجود طبیعت بینظیر، و آب و هوای فوق العاده، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است، از این سوی اکثر افراد سعی بر آن دارند، تا ویلایی در شمال خریداری کنند، اگر قصد دارید ویلایی در شمال خریداری کنید، ما را با نگاه گرمتان، همراهی کنید.

این ویلایی که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، در روستای چنگاز آمل، در سازه ی فلت طراحی شده است، در ابتدا باید بدانید که روستای چنگاز کجاست؟

چنگاز یکی از روستاهای بخش مرکزی آمل می باشد، و در دهستان پائین خیابان بخش مرکز شهرستان آمل، در دشت واقع است، این روستا به آمل و چمستان دسترسی بسیار راحتی دارد، و جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، می توانید این ویلا فلت را در الویت قرار دهید،  همانطور که می دانید شهر آمل یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد، از نظر موقعیت جغرافیایی یک لوکیشن عالی محسوب می شود، زیرا از طرفی به دریا و از طرف دیگر به جنگل دسترسی دارد، در ادامه به معرفی این ویلا می پردازیم.

ویلا فلت

نما مدرن

170 متر مربع مساحت زمین

80 متر مربع زیر بنا

2 اتاق خواب 

داخل بافت

پایان کار

مجوز ساخت

انشعابات تحویل

حفاظ نصب

لوله کشی گاز نصب

لوکیشن؛ چنگاز اول محل خیابون سالن ورزشی پشت زمین فوتبال

و.....

همانطور که متوجه شده اید زمین این ویلای فلت، 170 متر مربع می باشد که تنها 80 متر مربع زیربنای این ویلا می باشد، قیمت این ویلای نوساز بسیار مناسب می باشد، اگر قصد خرید ویلا ارزان قیمت در شمال را دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

همانطور که ذکر شده؛ این ویلا دارای سند مالکیت پایان کار و مجوز ساخت می باشد، پس شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد، علاوه بر اینکه این ویلا دارای سند می باشد، فروش آن به صورت اقساطی می باشد، از این سوی شما می توانید با توافق فروشنده، نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی اقساط چند ماهه پرداخت نمایید.

این ویلا در سال 1401 طراحی و ساخته شده است، بنابراین جزو ویلاهای نوساز محسوب می شود، با خرید ویلا نوساز دیگر نیاز به تغییر دکوراسیون، طراحی داخلی، تعمیرات و.... نمی باشید، همچنین در این ویلا آشپزخانه دارای تجهیزات لازم می‌ باشد، و نیز دارای 2 اتاق خواب با بهترین امکانات، سرویس بهداشتی، محافظ، پنجره های دوجداره، نما سنگ، محوطه سازی فوق العاده زیبا و.... می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

این ویلا با بهترین امکانات، آماده فروش می باشد، اگر نیاز به مشاوره دارید، می توانید به تیم مجرب ویلا البرز مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، به بخش تماس با ما مراجه کنید.




مشاور مختص کد ۱۸۳۶۹؛ مشاور رونما می باشد، که شما می توانید با تماس، با شماره ی ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳، با مشاور رونما ارتباط مستقیم برقرار کنید، و اطلاعات لازم را درباره ی ویلا فلت در آمل، را کسب نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی حومه آمل
  • جستجو: 18368
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه