صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا فلت نما مدرن در محمودآباد

فروش ویلا فلت نما مدرن در محمودآباد

830
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18350
زمین
170 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا فلت نما مدرن در محمودآباد

 

همراهان عزیز "ویلا البرز" سلام؛ امیدوارم حالتون عالی باشه و فارغ از هرگونه بیماری و مشکلی باشید؛ امروز قصد دارم یک دستگاه ویلای ارزان قیمت را در منطقه بی نظیر و توریستی؛ محمودآباد را بهتان معرفی کنم با ما همراه باشید.

خرید ویلا در شمال و زندگی در آن خواسته خیلی از هموطنان عزیز می اشد؛ رهایی از دود و شلوغی کلان شهرها؛ تنش ها و ....   اینجا شمال ایران، بهشتی از زیبایی ها و ما شمارا مالک این زیبایی خواهیم کرد.

 

در ابتدا باید بدانید که شهر محمودآباد از جمله شهرهای ساحلیِ مازندران می باشد شهری با مساحت کم ولی پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری و سکونت؛ همانطور که در مقالات وبسایت "ویلا البرز" خوانده اید؛ خرید ویلا ساحلی از خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا کوهستانی؛ گرانتر است اما در این آگهی می خواهیم ارزانترین ویلای موجود در منطقه ساحلی محمودآباد را به شما معرفی کنم که نه تنها در منطقه خود بلکه نسبت به ویلاهای جنگلی و کوهستانی؛ ارزانتر است و دلیل آن هم بخاطر منصف بودن سازنهده این ویلا و قدرت تیم "ویلا البرز" جهت اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک می باشد.

 

ان ویلای ساحلی در محمودآباد دارای 170 متر زمین و 80 متر بنای ساخت می باشد و گروه خرید ویلا نقلی قرار میگیرد و البته ساختار این ویلا فلت یا همان همکف است که در عکس مشاهده میکنید.

کلیه انشعابات و الزامات این ویلا وصل می باشد و زمینی که ویلا در آن بنا شده زمین داحل بافت بوده و براحتی میتوانید سندتک برگِ را بنامتان کنید؛ در این ویلای 80 متری 2 خواب طراحی شده است که در این متراژ مناسب می باشد.

 قیمت استثنایی این ویلای همکف فقط و فقط یک میلیارد سیصد می باشد تا تاریخ 1401/03/20

مشاور تخصصی این ویلا ؛ خانم رونما می باشد؛ شما می توانید به طور مستقیم با شماره ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ تماس حاصل فرمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در همین صفحه سمت راست را بفشارید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

 

بیشتر بدانید:

چگونه و از کجا ویلا بخریم

رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا شهرکی بهتر است یا خرید ویلا مستقل یا شخصی ساز

با خرید ویلا در شمال رویداد هیجان انگیز را تجربه کنید!


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18350
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه