صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس نما سنگ

ویلا دوبلکس نما سنگ

614
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،200،000،000 تومان
جستجو 17091
زمین
130 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 

خرید ویلا دوبلکس لاکچری سنددار شهرکی در محمودآباد

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم لحظات زندگیتون سرشار از حال خوب باشه.

امروز در این آگهی قصد دارم به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری سنددار شهرکی را در شهر نورمعرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتون ما رو همراهی کنید.

شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی و خوش آب و هوا  استان می‌ باشد؛ این شهر به دلیل داشتن روستاهای جنگلی و ساحلی متعدد، ویلاهای  زیادی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل بسیاری از افرادی قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، یکی از گزینه ‌های مدنظرشان، خرید ویلا محمودآباد است.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می ‌باشد؛ ویلاهای دوبلکس همانطور که از نامشان پیداست، از دو طبقه تشکیل می ‌شوند و معمولاً هر طبقه به عنوان یک واحد جداگانه محسوب می‌ شود؛ به صورتی که هر طبقه دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد؛ این نوع ویلا اغلب به صورت لاکچری طراحی می ‌شوند که به همین دلیل دارای قیمت زیادتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشند ؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت البرز ویلا دیدن فرمایید.

متراژ کل زمین ویلا ۴۳۰ متر و متراژ مساحت زیربنای آن نیز ۴۰۰ متر می باشد؛ در این ویلا، ۵ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلای لاکچری استخردار، دارای سند تک برگ، پایان کار و مجوز ساخت می باشد و تمامی مدارک آن کامل است؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

   اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های سایت البرز ویلا دیدن فرمایید.

این ویلای دوبلکس، در یک شهرک برند با ویلاهای زیبا و لاکچری بنا شده است؛ همچنین این شهرک، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین‌ های مداربسته نیز می باشد که امنیت ویلا را کاملا تضمین می کند؛ اگر از علاقه مندان به خرید ویلا شهرکی هستید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد.

 فضاسازی این ویلا فوق العاده زیبا و جذاب بوده و در باغچه آن انواع گل و گیاهان زینتی و نخل کاشته شده و همچنین در حیاط، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت‌های در یک ممبران هود و گاز رومیزی می باشد.

نکات مهم::

 

تراس شرقی و غربی با ویو ابدی بی نظیر 

جواز ساخت و پایان کار 

انشعابات نصب 

سند 

سقف کناف و هالوژن و نور مخفی 

کابینت ترک ام دی اف ترک 

کف سرامیک پرسلانی 

درب ضد سرقت 

حیاط سازی شیک 

شخصی ساز 

بافت مسکونی 

 

چنانچه در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، همکاران ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای بهره مندی از مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 

 


محدوده آدرس: کیلومتر 5محمودآباد
  • جستجو: 17091
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه