صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش زیرقیمت ویلا فلت مدرن در چمستان

فروش زیرقیمت ویلا فلت مدرن در چمستان

560
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18351
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش زیرقیمت ویلا فلت مدرن در چمستان

 

چرا شمال؟؟؟

چرا خرید ویلا در شمال؟؟؟

همه ما عاشق سرسبزی؛طبیعت و حال و هوای مطلوبیم؛ بهتر است اینطور بگویم چه کسی دلش بهشت نمیخواهد؟!  شمال یک گوشه از بهشت است. حال شما با هر بودجه ای میتوانید در این بهشت توسط تیم "ویلا البرز" مالک ویلا یا زمین شوید و زندگی جدیدی را در این بهشت تجربه کنید؛ با ما همراه باشید تا یک دستگاه ویلای ارزان قیمت را بشما همراهان عزیز معرفی کنم.

 

ارزان ترین نقطه در این بهشت یعنی در مازندران، منطقه سرسبز و بی نظیر چمستان است؛ منطقه ای خوش اب و هوا با جنگلهای انبوه،

چمستان یک شهری توریستی در شهرستان نور میباشد که آوازه شهرستان نور از جهات سرسبزی و ساحلی و جنگلی بودنش؛ به گوش همکان رسیده است حال یک ویلای ارزان قیمت نقلی 90 متری با 200 متر زمین را در عکس ها مشاهده میکنید.

 

خرید ویلا فلت یا بهتر است بگوییم خرید ویلا همکف در منطقه زیبای چمستان؛ آن هم با قیمت استثنایی یک میلیارد و سیصد؛ یک موقعیت ویژه برای مالکیت یا سرمایه گذاری می باشد و شما توسط تیم با سابقه " ویلا البرز" می توانید این ویلا را که بطور اختصاصی از سمت مالک در اختیار کارشناسان فروش تیم " ویلا البرز" قرار داده شده؛ با اعمال شرایط اقساطی خریداری کنید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

نمای ظاهری این ویلای فلت بصورت مدرن می باشد که طراحی متفاوتی نسبت به سایر ویلاهای همکف را دارست.

خرید ویلا شهرکی در شمال از پرطرفدارترین نوع خرید ویلاها در شمال می باشد که هر ساله به میزان طرفداران این نوع ویلاها افزوده می گردد اما چرا؟؟؟

1) امنیت

شما با خرید ویلا شهرکی در زمان نبودتان؛ نگهبان شهرک حافظ ساختمان شماست و با خیال راحت می توانید ویلای خود را در فواصل زمانی طولانی مدت حتی؛ سر بزنید.

2) مراقبت از حیاط و فضای سرسبز ویلا

عموما سرایدار و نگهبان در شهرکها یکی می باشند و با پرداخت هزینه اندکی به عنوان هزینه شارژ شهرک؛ مراقبت از فضای سبز حیاطتتان را نیز بر عهده خواهد داشت.

 

 خرید ویلا فلت ارزان قیمت در زمین داخل بافت با سند قطعی یک مورد مناسب برای شما عزیزانیست که هم بودجه کمی دارید و هم نگران سند ویلا می باشید،

این ویلای فلت نما مدرن سنددار دوخوابه می باشد و از نظر چینش اتاقها کاملا مهندسی شده و هوشنمدانه جایگذاری شده است.

 

کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه نیاز به مشاوره در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با پر کردن فرم در خواست مشاوره، منتظر تماس مشاورین ما باشید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین و فوری، با ما در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای همکف نمامدرن در چمستان ، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳  با این مشاور در ارتباط باشید.

 

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18351
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه