صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید اقساطی ویلا باغ 2000 متری در شمال

خرید اقساطی ویلا باغ 2000 متری در شمال

984
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9096
زمین
2000 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید اقساطی ویلا باغ 2000 متری در شمال

 

به ویلا البرز خوش آمدید.

امروز قصد داریم تا ویلا باغِ ارزنده ای را به شما همرانِ همیشگیمون،معرفی کنیم.

در ابتدا باید پرسید که "ویلا باغ" به چه مواردی لقب داده می شود، به ویلاهایی که دارای باغ یا زمینی بیش از 1000 متر باشد، ویلا باغی نسبت خواهند داد که این ویلاباغ دارای 2000 متر زمینِ درختکاری شده در منطقه ای خوش آب و هوا در شمال می باشد.

مشاهده و خرید ویلا باغ دیگر در شمال

این ویلا باغ 2000 متری با کلیه انشعابات و الزامات متصل؛ در حومه شهر آمل؛ واقع در مسیر آمل به چمستان، قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از مشتریان ویلا البرز؛ بدنبال خرید ویلایی هستند که دارای حیاط بزرگ با متراژ بنسب بالایی هستند تا با کاشتن درخت و پوشش های گیاهی، از زیبایی ها و سرسبزی شمال در حیاطِ ویلایِ خود نیز بهرمند شوند و بطور کامل از نظر روحی و روانی از فضای بسته خانه اصلی خود در کلان شهرها و ازدحام زندگی در آن، فارغ شوند.

این ویلا باغ مجلل دارای 2000 متر زمین و 250 متر بنای ساخت می باشند حیاط سازی بسیار شیک و قابل تغییر با سلیقه شخصی خودتان؛در دو طبقه که در دسته خرید ویلا دوبلکس قرار می گیرد و 3 اتاق خواب مستر از مشخصات این ویلای زیبا می باشد.

این ویلا با قیمت 4.5 میلیارد ثبت شده است ولی مدیریت املاک البرز، این اطمینان را بشما می دهد که با حداکثر تخفیف، این ویلای زیبا را در ارزنده ترین حالت ممکن از نظر قیمتی و اکازیون بودن ویلا، به مالکیت شما مشتریِ گرامی برساند.

مشاور اخصاصی این ویلاباغِ زیبا؛ خانم شاکری می باشد که شما می توانید بصورت مستقیم با شماره 09114660640 برای کسب اطلاعات و مشخصاتِ بیشتر این ویلا تماس برقرار کنید و یا اینکه دکمه آبی رنگ، ثبت درخواست مشاوره در سمت راست همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

آیا شما هم امروزه دغدغه سکونت دارید؟  هنوز هم می توان در شما زمین یا ویلاهای ارزان قیمت خرید، برا مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت در شمال، کلیک نمایید:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

خرید زمین در شمال

 

کد110


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 9096
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه