صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس هوشمند

خرید ویلا تریبلکس هوشمند

1276
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
جستجو 15779
زمین
400 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
9
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در منطقه جنگلی آمل

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس جنگلی:

☑️ 400 متر زمین

☑️ 380 متر بنا

☑️ انشعابات نصب(كنتور مجزا)
☑️ شهرك خصوصی با نگهباني ٢٤ ساعته
☑️ با ویو کوه و جنگل🌲🌴🍁
☑️چهار خواب (مستر)⬅️ با كمد ديواري
☑️ کابینت کامل ممبران
☑️ استخر سر پوشيده همراه با آب گرم و سرد
☑️ سونا خشك
☑️ وان و جكوزي
☑️ سيستم اعلان حريق
☑️ دزدگير
☑️ درب ريموت كنترل
☑️ سيستم گرمايشي و سرمايشي هوشمند
☑️ سيستم صوتي و رقص نور
☑️ فر ديواري
☑️ گاز صفحه ايي
☑️ هود زغالي
☑️ آبنما
☑️ سرويس ايراني و فرنگي
☑️ کاغذ دیواری و پوستر
☑️ شومينه ديواري
☑️ لوستر
☑️ تي وي باكس
☑️ سقف کناف
☑️ آلاچيق
☑️ باربیکیو
☑️ حیاط سازی شده
☑️ ویوی عالی رو به جنگل


دوستان خوب و همراهان هميشگى املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا تریبلکس جنگلى با امکانات کامل، واقع در شهركى از مناطق خطه ى شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا زيبا و لوكس در مناطق بكر  و خوش آب و هواى  شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به همه ی شما سروران گرانقدر می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان حرفه اى و كوشاى املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

خرید ویلا در منطقه آمل:

آمل جزو شهر های قدیمی ایران و در واقع پایتخت برنج ایران به شمار می رود. آمل را شهر تاریخ و فلسفه و علم می نامند! شهری که اولین شهر سکونت علویان به شمار می رفته است و دروازه ورود به سرزمین های سرسبز شمالی ایران است. شهرستان آمل در 76 متری از سطح دریا قرار گرفته است و با ساری مرکز استان مازندران 70 کیلومتر فاصله دارد. در سمت شمال شرقی تهران و به فاصله 180 کیلومتری از آن واقع شده است. خرید ویلا در شمال اقدامی است که می توان آن را به صورت سرمایه گذاری یا تفریح در شهرستان آمل استان مازندران و یا روستاهای سرسبز حوالی آن انجام داد.

 

مزایای خرید ویلا تریبلکس استخردار

اگر تصمیم دارید یک ویلا شخصی داشته باشید و در عین حال یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خود فراهم کنید، خرید ویلا استخردار در مازندران برای شما بهتر است. خرید ویلا استخردار برای مشتریانی که قصد دارند یک ویلا لاکچری و شیک در شمال کشور داشته باشند، یک انتخاب بسیار عالی است. به طور کلی، اقامت کوتاه مدت در یک ویلای استخردار برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا زمان های دلخواه دیگر، دقیقاً همان چیزی است که اکثر متقاضیان خرید ویلا در شمال به دنبال آن هستند.

اگر شما اهل شنا و آب تنی باشید و آن را جزء تفریحات مورد علاقه تان بدانید، دیگر فرقی برای شما ندارد که در چه فصلی از سال قرار دارید! بسیاری از ویلاهای موجود در شمال  هم استخر روباز دارند، هم استخر سرپوشیده. با اینکه در شمال دریا وجود دارد و می توانید در آنجا آب تنی کنید. اما ساحل دریا هم از لحاظ زمانی، هم از لحاظ بهداشتی و.. بسیار محدود هستید. اما ویلایی که استخر داشته باشد شما در هر زمان از شبانه روز، و هر چقدر که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.


محدوده آدرس: بهدشت

ویلاهای مشابه