صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نوساز در نور

خرید ویلا دوبلکس نوساز در نور

719
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18327
زمین
280 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس نوساز در نور

 

امکانات ویلا نوساز در نور؛

ویلا دوبلکس

نماسنگ

۲۸۰ متر زمین 

۲۶۰ متر زیربنا

سه اتاق خواب مستر

استخر داخلی چهار فصل

همراه با تراس بزرگ

نورپردازی عالی

حیاط سازی حرفه ای 

نصب تمامی انشعابات کنتور اختصاصی

سند تک برگ

دسترسی آسان به شهر

و...

با سلام خدمت شما متقاضیان عزیز برای خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یکی از بهترین ویلا در شهرستان توریستی نور را به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

 ویلای دوبلکس که دارای 280 متر مربع مساحت زمین و 260 متر مربع زیربنا می باشد، با بهترین امکانات آماده ی فروش می باشد، این ویلای جنگلی دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، تمامی پنجره های این ویلا به صورت دوجداره می باشد، درب ضد سرقت، اتاق خواب های مدرن، کاغذ دیواری، کف سرامیک، کابینت های مدرن شیک سفید رنگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پکیج دیواری، شوفاژ و... جزیی از امکانات این ویلای دوبلکس جنگلی می باشد.

خرید ویلا دوبلکس جزو خرید ویلا لاکچری محسوب می شود، بی شک خرید ویلا در نور بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

نمای سنگ و نور پردازی از طریق سقف بی شک فضای زیبایی را در شب به وجود می آورد، خرید ویلا نماسنگ ارزش بسیاری دارد، زیرا نمای سنگ علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

این ویلای ارزنده دارای استخر به صورت 4 فصل می باشد، ویلاهای استخر دار متقاضی بسیاری دارند، همچنین استخر حس خوب و انرژی عالی به ارمغان می آورد، خرید ویلا استخر دار باعث می شود که شما عزیزان دیگر نیاز به شنا در استخر های شهری نخواهید داشت، شما در هر فصل و در هر ساعتی که بخواهید می توانید از استخر خود استفاده و به شنا بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

 امتیاز  دیگری این ویلا که می توان به آن اشاره نمود، شهرکی بودن آن می باشد؛ این نوع ویلاها که دارای امنیت زیادی می باشند، همانطور که می دانید، امنیت ویلاهای شهرکی توسط شخص نگهبان تامین می شود، خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بالا، طرفداران بسیاری دارد، و شما عزیزان در زمانی که در ویلای خود سکونت ندارید، دیگر نگران امنیت نخواهید بود، زیرا امنیت ویلای شما تامین می شود.

لازم به ذکر است، یکی از  مزیت مهم این ویلا، سند دار بودن آن می باشد، امروزه خرید ویلا سنددار برای مشتریان، بسیار مهم می باشد؛ زیرا سند ترک برگ، خریدار را از خرید خود مطمئن می کند، و شما می توانید پس از معامله برای انتقال مالکیت ویلا اقدام کنید.

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18327
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه