صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش سوپر ویلا تریبلکس جنگلی در نور

فروش سوپر ویلا تریبلکس جنگلی در نور

671
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18355
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش سوپر ویلا تریبلکس جنگلی در نور

 

 همراهان " ویلا البرز" سلام امیدوارم حالتون بی نظیر باشه؛ الان تو هوای بی نظیر و بهاری شمال دارم این متن رو تایپ می کنم و میخوام یک دستگاه سوپر ویلای لاکچری تریبلکس رو بهتون معرفی کنم پس تا انتهای این متن همراهمون باشید.

مطمعنا اسم شهر نور به گوشتون خورده؛ با این حال لازم که بگم نور یکی از شهرهای دیدنی و توریستی در شماله که از نظر دسترسی به کوه و جنگل؛ شرایط بی نظیری داره و شما باطی مسافت اندکی از ساحل نور به جنگل نور عزیمت کنید!

حال فکر کنید که در همچین بهشتی که یک سمتش دریا و از سمت دیگر جنگل می باشد، مالک یک ویلا نیز باشید؛ که ویلای مورد نظر امروز در همچین لوکیشن بی نظیری واقع شده؛ شما با پیمایش مسافت اندکی؛ می توانید خود را به ساحل نور و جنگل یا پارک جنگلی نور برسانید.

در رابطه با منطقه جنگلی و خرید ویلا جنگلی باید بدانید که:

 شرایط آب و هوایی شمال به گونه ایست که هرچقدر به دریا نزدیک تر میشوید میزان رطوبت یا درجه شرجی هوا افزایش می یابد و برای سکونت افراد مسن برای زندگی دائم؛ خرید ویلا ساحلی ممکن است انخاب مناسبی نبوده باشد ولی اگر قصد سکونت موقت دارید می توانید چه ویلا ساحلی و چه ویلا جنگلی را انتخاب کنید، خرید ویلا جنگلی در مناطق سرسبز شمال یک انتخاب هوشمندانه برای زندگی دایم می باشد و این ویلای پیش رو در لوکیشنی بی نظیر از شمال با طی مسافت 10 دقیقه ای به ساحل نور، در شرایط ویژه منطقه جنگلی قرار گرفته است و دسترسی بسیار مناسبی به امکانات رفاهی و خدماتی را دارد.

 

این ویلای زیبا که در عکس مشاهده میکنید در 3 طبقه ساخته شده و در زمین 300 متری واقع شده که قابلیت افزودن زمین 200 متری هم برای این عمارت مقدوره.

کلیه انشعابات و الزامات این ویلای تربلکس مجلل؛ نصب شده و آماده سکونت و خرید شما مشتری عزیز می باشد.

این عمارت تریبلکس دارای 3 اتاق خواب مستر با رعایت معماری و دید نورگیر بودن تعبیه شده است که دارای 200 متر بنای ساخت کاملا شیک می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر در سایت عظیم ویلا البرز کافیست کلیک کنید.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای " ویلا البرز" در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای فلت ارزان قیمت در شمال؛ سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.

 

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • جستجو: 18355
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه