صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا مدرن سند دار در شمال

فروش ویلا مدرن سند دار در شمال

699
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18301
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا مدرن سند دار در شمال

 

با سلام، خدمت شما عزیزان، امروز میخواهیم ویلایی دوبلکس و فوق العاده لاکچری در شهرکی واقع در محمودآباد، با 250 متر زیر بنا، در زمینی به مساحت 300 متر مربع را به شما خریداران عزیز معرفی کنیم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

از امکانات این ویلا میتوان به تجهیزات زیر اشاره نمود؛

* 4 اتاق خواب به صورت مستر

*  تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

* دارای حیاط زیبا که با گل و گیاه دیزاین شده

* انشعابات لازم نصب و آماده بهره برداری

* آشپزخانه ای با کابینت های مدرن به همراه شیرآلات شیک و...

*  نورپردازی و لوستر های شیک

 * درب ضد سرقت

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

* ویلا سند دار و شهرکی

*  فروش به صورت اقساطی

* استخر دار

* رئوف گاردن

* و.....

 از نظر موقعیت مکانی، این ویلا در لوکیشن عالی قرار دارد، زیرا منظره ی همیشگی و ابدی این ویلا رو به جنگل می باشد، که شما عزیزان می توانید از این ویو نهایت لذت را ببرید، همانطور که در متن فوق به امکانات این ویلا اشاره شده است، این ویلای ساحلی با بهترین متریال، اکازیون دیزاین شده است، و از امکانات آن می توان به نمای سنگ، کف سرامیک، کاغذ دیواری، سقف کناف، 4 اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، استخر و رئوف گاردن و... اشاره کنیم، همچنین این ویلای ساحلی به صورت قانونی ساخته شده است، و از این سوی دارای پروانه ی ساخت و پایان کار می باشد، بنابراین از انشعابات لازم و ضروری همچون؛ آب، برق و گاز بهره مند می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را در محمودآباد از دست ندهید. 

برای مشاهده و خرید ویلا در محمودآباد روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اسناد و مدارک این ویلا به صورت تک برگ و پایان کار آماده ی انتقال مالکیت می باشد، شما با خرید ویلا سند دار در شمال می توانید، پس از معامله، برای انتقال مالکیت اقدام کنید.

شما با پرداخت مبلغی به صورت نقد و مابقی اقساطی، می توانید این ویلای زیبا را انتخاب کنید، و از امکانات فوق العاده ی این ویلا، اعم از استخر و رئوف گاردن نهایت لذت را ببرید، زیرا شما زمانی که ویلا استخر دار، خریداری می کنید، از شنا کردن در استخرهای شهری و.... بی نیاز خواهید شد، و حتی در رئوف گاردن می توانید فضای دلنشینی در هنگام شب با دوستان و خانوادتان ایجاد کنید، و لذت ببرید، برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور گفته شد؛ این ویلا در شهرک با امنیت بالا قرار دارد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که زندگی در یک محیط محصور شده علاقمندند، گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد، این ویلای ساحلی با متریال مدرن ساخته شده است، نمای آن از سنگ می باشد، خرید ویلا نماسنگ در شهر محمودآباد یک انتخاب هوشمند می باشد؛ زیرا سنگ در برابر رطوبت و شرایط جوی محمودآباد بسیار مقاوم می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

 چنانچه شما سروران گرامی، قصد خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال کشور در منطقه ی ساحلی را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید، تیم مجرب البرز همواره آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18301
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه