صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس جنگلی سنددار در نور

خرید ویلا تریبلکس جنگلی سنددار در نور

894
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16176
زمین
300 متر مربع
بنا
390 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس جنگلی سنددار در نور:

300 متر زمین 

390 متر بنا

4 خواب مستر

استخر سر پوشیده

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

انشعابات نصب

نقد و اقساط

سنددار، مجوز ساخت

منطقه جنگلی

سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس جنگلی واقع در منطقه بسیار زیبای آهودشت شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این ویلای بسیار زیبا در شهرستان نور که یکی از شهرهای ساحلی جنگلی و بسیار خوش آب و هوای استان مازندران می باشد، بنا شده است؛ این شهرستان با شهرهای آمل، محمودآباد ، نوشهر و چالوس همسایه می باشد؛ مهم ترین همسایه شهر نور، دریای خزر است که از شمال به این شهر متصل است؛ این شهر یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار در زمینه خرید ویلا می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا نور را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای زیبا به صورت تریبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس از 3 طبقه مجزا تشکیل شده اند که توسط راه پله ای که در درون ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر در ساخت بنا، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلا های دوبلکس، نیم پیلوت و فلت می باشد؛ این سبک از ویلا ها به دلیل قابلیت جدا سازی مکان ها از یک دیگر، مثلا قرار دادن اتاق خواب ها و حمام و سرویس بهداشتی در یک طبقه، میتواند فضای بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد؛ همچنین نشیمن آن ها عموما بزرگ تر و دلبازتر می باشد.

ویوی این ویلای زیبا، به‌ دلیل جنگلی بودن، به سمت جنگل های زیبا و بکر استان مازندران می باشد.

یکی از آپشن های بسیار مهم در خرید ویلا و خانه، امنیت منطقه‌ ای است که ویلا در آن بنا شده است؛ این ویلای سنددار زیبا به دلیل شهرکی بودن و نگهبانی 24 ساعته، امنیتش کاملا تضمین شده می باشد و دارای محیطی امن و آرام برای زندگی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، کلیک نمایید.

از اسناد این ویلا، می ‌توان به مجوز ساخت و سند آن اشاره کرد که خیال شما را در مورد این موضوع کاملا راحت می سازد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلا نوساز در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ متراژ کل زمین آن ۳۰۰ متر و زیربنای آن نیز ۳۹۰ متر می باشد؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.

 

از اینکه سایت البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

 در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 16176
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه