صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس شهرکی منطقه جنگلی

خرید ویلا دوبلکس شهرکی منطقه جنگلی

947
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،250،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 8762
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی منطقه جنگلی

 

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه جنگلی و سرسبز امل امروز قصد داریم تا ویلای دوبلکس را به شما معرفی کنیم که دارای سه اتاق خواب مستر در دو طبقه در سال ۱۳۹۸ با کلیه انشعابات و الزامات متصل مجوزات لازم برای ساخت را دریافت نموده که بنایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع را برای این عمارت زیبا اختیار شده است و در زمین ۲۵۰ متری با حیاط سازی مجلل آماده سکونت و خرید شما همراهان البرز ویلا می باشد.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در البرز ویلا


لازم به ذکر است که دو ویلای شبیه هم در کنار هم و مشخصات و نمای ظاهری کاملا مشابه با سند و پایان کار و ویوی کوه و جنگل با کابینت‌ممبران و کلیه لوازم شیرالات درجه یک؛ حیاط سازی بی‌نظیر و نمای سنگی فوق العاده شیک به کار گرفته شده است.


برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید ویلا یا سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارند باید گفت که این ویلا در منطقه بسیار آرام و جنگلی در شهرکی با رعایت تعداد ویلا یکم یکی از گزینه‌های پیشنهادی البرز ویلا به شما همراهان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است که امروزه خرید و فروش در ویلا از رونق دو چندانی برخوردار است و متاسفانه به دلیل تورم وجود آمده در کشور ما و افزایش قیمت مصالح و هزینه های ساخت ویلاهایی که در سال های اخیر ساخته شده اند؛ قیمت‌های کمتری نسبت به ویلاهای جدید ساخت دارد زیرا با هزینه‌های کمتری این عمارت بنا شده است و شما می توانید با مبلغ کمتری مالک ویلایی شوید که در رنج قیمتی کنونی از همه ویلاها؛ ارزان‌تر است ولی به شرط آنکه مالک آن، انسانی منصف باشد! که تیم تجاری البرز ویلا این اطمینان را به شما می دهد که خرید ویلای تان را با اخذ بیشترین درصد تخفیف با حفظ بالاترین کیفیت ساخت خط و مورد اطمینان ترین نوع قرارداد را برای شما به وجود آورد.

 

برای درخواست بازدید این ویلا می توانید با شماره پشتیبانی وب سایت تماس برقرار نمایید یا به صورت مستقیم با مشاوره تخصصی این ویلای دوبلکس آقای علیخانی با شماره 09196644692 تماس برقرار نموده و همچنین می توانید با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره در همین صفحه برای این ویلا پرسش خود را نوشته تا در اسرع وقت کارشناسان البرز ویلا با شما تماس برقرار نمایند.

 


محدوده آدرس: محدوده شهر آمل
  • جستجو: 8762
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه